Istaknuto
25.07.2017.

Prošlog tjedna prisjetili smo se deset godina starih albuma, a sada je red došao na deset pamtljivih i dragih nam filmova starih deset godina. Možda to nisu najbolji ili najuspješniji filmovi, ali svakako su ostali u sjećanju i vrijedni su (ponovnog) gledanja.

18.07.2017.

Prije deset godina izašlo je mnogo albuma koji su nam ostali u privremenom sjećanju. Ovo su neki koji su nam sasvim sigurno ostali u trajnom i sumnjamo da ćemo ih prestati slušati.

Vizart

Sutra svi u Muzej za umjetnost i obrt na Politiku

26.02.2016. Ziher.hrFoto: Press MUO

U subotu, 27. veljače, Muzej za umjetnost i obrt posjetiteljima nudi besplatno razgledanje izložbe Politika Milana Trenca od 10 do 19 sati, koja ostaje otvorena još u nedjelju, 28. veljače.

Milan Trenc je međunarodno renomirani stripaš, ilustrator, scenarist i redatelj koji je svoju izložbu u Muzeju za umjetnost i obrt koncipirao kao multimedijalni događaj kojim će predstaviti svoje recentne ilustracije iz tjednika Globus, subotnjeg priloga Večernjeg lista Obzor i The New York Timesa, kao i izbor animiranih filmova, tv emisija i kazališnih režija.

Izložba daje uvid u autorovo stvaralaštvo nakon povratka u Hrvatsku iz New Yorka, gdje je pored uspjeha i ekranizacije ilustrirane knjige za djecu The Night at the Museum, ugled stekao prvenstveno kao ilustrator The New York Timesa, Fortune Magazina, Timea i drugih američkih tiskovina.

Foto: Press MUO

Foto: Press MUO

Okosnicu izložbe čine političke ilustracije objavljene u domaćem tisku kroz proteklih pet godina, koje u tehnici izvedbe variraju od crteža do digitalnih foto-montaža u cijeloj paleti različitih prijelaznih oblika što je karakteristično za Trencov fluidan odnos prema medijima. U drugom dijelu izložbe bit će predstavljeni nagrađivani animirani filmovi Slonić ide u vrtić(2008.) i Samoća (2010.), zatim igrano-animirana televizijska serija Šareni vremeplov (HRT, 2013.) i kazališna predstava Emil i detektivi (ZKM, 2015.). Postav izložbe naglašava poveznice u načinu razmišljanja koje ujedinjuju raznorodne medijske horizonte problematizirajući pitanje međuodnosa medija, tehnike, manire, kompozicije, proporcije, palete i svjetonazora kao ultimativne poveznice jednog autorskog izraza. Odabir naslova izložbe je višeznačan – temeljno proizlazi iz društveno-političkog konteksta novinskog medija, ali se u širem smislu odnosi i na metodu – izbora, mišljenja i djelovanja – neizbježnu u autorskom činu prikazivanja.

Komentari