Priprema, pozor, PR!

Filip Sertić, 09.05.2012. u 19:07

Četvrti studentski simpozij Mediji na drukčiji način održan je u četvrtak 3. svibnja povodom Svjetskog dana medija na Znanstveno-učilišnom kampusu Borongaj u organizaciji Udruge studenata komunikologije i novinarstva Komuna i Odjela komunikologije Hrvatskih studija.

Ovogodišnja tema bili su odnosi s javnošću pa je tako simpozij nosio prigodno ime – „Priprema, pozor, PR!“. Kao i svake godine, potrudili smo se dovesti najbolje od najboljih kako bi pružili priliku studentima da besplatno poslušaju iskusne hrvatske stručnjake.

Simpozij je otvorila Violeta Colić, članica Uprave Digitel komunikacija i PR agencije Premisa, s temom „Korporacija ili agencija – pitanje je sad?“ kojom je željela pomoći studentima da se prepoznaju u jednoj od opcija. Prva studentica koja je izlagala bila je Sandra Gašparić s Hrvatskih studija s temom „Krizna komunikacija na primjeru Kornatske tragedije“. Uslijedio je Karlo Matić iz agencije Gospodari zabave i poznat po organizaciji TEDx događaja, koji je pričao o neprofitnom sektoru u odnosima s javnošću. Dopodnevni dio simpozija zatvorile su studentice Andriana Samardžić i Ana Sušić s delikatnom temom „Povjerenje novinara prema proizvodima stručnjaka za odnose s javnošću u korporativnom sektoru“.

Popodnevni dio izlaganja otvorila je Aleksandra Kolarić, stručnjakinja za političku komunikaciju iz Deloittea, s temom „Komunikacija u politici“ ističući greške u komunikaciji na primjeru hrvatskih političara što je itekako zabavilo publiku. Lea Badurina, magistrica komunikologije s Hrvatskih studija, imala je zanimljivo predavanje o izradi komunikacijskog plana hrvatskog turizma za kinesko tržište, a simpozij je zatvorio jedan od trenutno najpopularnijih stručnjaka za odnose s javnošću, Ranko Vučinić.  Njegova tema bila je „All in one – hokej kao sportski Disneyland!“ o svima poznatom iznenadnom uspjehu hokejaškog kluba Medveščak.

Kao i svake godine, u sklopu simpozija održan je natječaj za najbolji studentski esej, fotografiju i likovni uradak. Najbolji esej na temu „Sve što činim je PR – Suze po Bernaysu“ napisala je studentica Lucija Curavić. Nagradu za najbolju fotografiju dobio je Tomo Kalašnikov s fotografijom pod imenom „Marketing albanian style“, a najbolji likovni uradak napravila je Kristina Sitta pod imenom „Effect a change“. Nagrađene fotografije izložene su u predvorju knjižnice Hrvatskih studija, a najbolji esej, fotografija i likovni uradak  bit će objavljeni i u studentskom časopisu Oprez!

Komentari:

comments

podijeli na Facebook-u podijeli na Google+

Najnovije:

  1. Bechdel Test odlučuje je li film woman friendly
  2. Retropetak – Noć vještica: Fall of the House Usher 1928.
  3. Izvještaj – The Raveonettes: Noise melodije u monokromatskom stop-motion filmu
  4. Steven Spazuk: Umjetnik koji slika vatrom
  5. Video: Ikea snimila reklamu za Noć vještica po uzoru na Kubricka
Galerija Arhiva