Istaknuto
19.09.2017.

Do kraja godine ostalo je nešto više od tri mjeseca, taman dovoljno vremena da zaboravimo loše filmsko ljeto - ovo su naslovi koje nećemo propustiti.

18.09.2017.

Međunarodni festival razvojnog kazališta Ganz novi festival u svojem će se 7. izdanju održati u dva termina, od 21. do 24. rujna te od 7. do 16. prosinca. U rujanskom dijelu programa 70-ak umjetnika/ca i studenata/ica te 45 filmskih autora/ica predstavit će svoje plesne i kazališne predstave, multimedijalne instalacije, filmove i radionice.

Vizart

Andreas Lie svojim radom postiže harmoniju između životinja i prirode

25.06.2015. Katarina Šapina
Foto: huffingtonpost.com

Često smo imali priliku čuti ili pročitati, ali ponekad i sami izreći da je suvremena umjetnost neshvatljiva i da jednostavno ne vidimo što je umjetnik htio reći. Teško je “pročitati” umjetničko djelo ako ga mi sami ne stvorimo, a posebice je to neizvedivo u posljednjih nekoliko godina otkada umjetnici šire granice u koje, očito, “obični” ljudi ne mogu još uvijek jasno zaviriti. Nova umjetnost ponekad jest “čudna”, ali primjer koji vam donosimo je također slučaj suvremene umjetnosti, no itekako je shvatljiv, nadasve zanimljiv te posve drugačiji.

Granicu umjetnosti ovoga puta pomaknuo je norveški umjetnik Andreas Lie koji je pokušao spojiti dva elementa u jedan. Njegova djela ne možemo nazvati fotografijama, ali ona se sastoje od fotografija. Obrise životinja umjetnik “popunjava” mističnim fotografijama krajolika i to na toliko dobar način da je teško uočljiva granica između životinjskog krzna i krajolika. Lie sebe ne naziva fotografom, jer to on doista i nije, već digitalnim umjetnikom, a u svom radu se najčešće koristi Photoshopom. Osim eksperimentiranja sa životinjskim, Lie je prvobitno počeo s ljudskim obrisima. Po mom mišljenju, vlastito stanište se bolje uklapa u obrise životinja pomoću kojeg se postigne jači dojam dimenzionalnosti “krzna”.


Komentari