Istaknuto
18.01.2017.

Sinoć je u Galeriji Prsten otvorena izložba slavnog njemačkog umjetnika Antona Högera pod nazivom ”Ravnoteža”. Höger je pripadnik bečke škole fantastičnog realizma koja je prepoznatljiva po nestvarnim, sanjarskim motivima u raskošnome stilu manirizma, razrađenoj tehnici starih talijanskih i nizozemskih majstora. Ovom prilikom umjetnik izlaže svojih četrdesetak radova nastalih od 2003. godine pa sve do danas.

18.01.2017.

Zatvorite se i ove subote u Kavez s Glazbenim loncem – to će učiniti i Phaneron!

Vizart

Andreas Lie svojim radom postiže harmoniju između životinja i prirode

25.06.2015. Katarina Šapina
Foto: huffingtonpost.com

Često smo imali priliku čuti ili pročitati, ali ponekad i sami izreći da je suvremena umjetnost neshvatljiva i da jednostavno ne vidimo što je umjetnik htio reći. Teško je “pročitati” umjetničko djelo ako ga mi sami ne stvorimo, a posebice je to neizvedivo u posljednjih nekoliko godina otkada umjetnici šire granice u koje, očito, “obični” ljudi ne mogu još uvijek jasno zaviriti. Nova umjetnost ponekad jest “čudna”, ali primjer koji vam donosimo je također slučaj suvremene umjetnosti, no itekako je shvatljiv, nadasve zanimljiv te posve drugačiji.

Granicu umjetnosti ovoga puta pomaknuo je norveški umjetnik Andreas Lie koji je pokušao spojiti dva elementa u jedan. Njegova djela ne možemo nazvati fotografijama, ali ona se sastoje od fotografija. Obrise životinja umjetnik “popunjava” mističnim fotografijama krajolika i to na toliko dobar način da je teško uočljiva granica između životinjskog krzna i krajolika. Lie sebe ne naziva fotografom, jer to on doista i nije, već digitalnim umjetnikom, a u svom radu se najčešće koristi Photoshopom. Osim eksperimentiranja sa životinjskim, Lie je prvobitno počeo s ljudskim obrisima. Po mom mišljenju, vlastito stanište se bolje uklapa u obrise životinja pomoću kojeg se postigne jači dojam dimenzionalnosti “krzna”.


Komentari