Istaknuto
27.03.2017.

Kroz iskustvo vođenja različitih radionica za djecu, prvenstveno Froooma, Boris Bakal progovara o radu s djecom, odgojnim i obrazovnim tehnikama i ustanovama te dječjoj perceptivnosti koja nam svima izmiče iz videokruga.

22.03.2017.

Riječ je o jednom od najvažnijih glazbenih pokreta s kraja 20. stoljeća koji je široj publici ostao nepoznat. No, iako je nestao prije no što se jeka njegovih utjecaja mogla jasno ocrtati, on je preživio u filmovima Gregga Arakija i Sofije Coppole te nam se vratio sa svim modnim dodacima iz 90-ih.

Glazba

Ansambl Antiphonus na dvoru Kralja sunca

16.12.2015. Hrvoje KorbarFoto: Press

Nakon što su sezonu koncerata u Muzeju za umjetnost i obrt otvorili koncertnom izvedbom Purcellove opere Didona i Enej, ansambl Antiphonus pod dirigentskom palicom maestra Tomislava Fačinija na sljedećem će nas koncertu, 17. prosinca, odvesti na dvor Luja XIV. izvedbom skladbi niza skladatelja koji su obilježili glazbeni život tijekom vladavine ovog apsolutističkog vladara.

Naime, u Muzeju za umjetnost i obrt, u kojem će se koncert održati, trenutno je u tijeku izložba Arhitektura i performans: grafike iz Kabineta Luja XIV. u fundusu MUO u sklopu koje su, povodom 135. rođendana Muzeja, izložene barokne grafike iz znamenite edicije Kraljevskog kabineta Luja XIV. (Cabinet du Roi) koju u svom fundusu čuva od davne 1882. godine, a sve to kao jedna od posljednjih manifestacija u okviru festivala Rendez-vous, koji je obilježio čitavu 2015. godinu.

Izložba je imala bogati popratni program, koji je predstavljao razne aspekte života u zlatno doba francuskog apsolutizma, a budući da je jedan od tematskih djelova izložbe podnaslovljen kao umjetnost spektakla i bavi se velikim državnim svečanostima koje su organizirane u Versaillesu, koncert ansambla Antiphonus izvrsna je nadgradnja onog što nam nudi sama izložba – naime, na njihovom će se repertoaru naći upravo izvedbe skladbi Marc-Antoinea Charpentiera i Jean-Baptistea Lullyja, napoznatijih autora komedija-baleta, opera, ali i instrumentalnih skladbi.

Komentari