Istaknuto
22.03.2017.

Riječ je o jednom od najvažnijih glazbenih pokreta s kraja 20. stoljeća koji je široj publici ostao nepoznat. No, iako je nestao prije no što se jeka njegovih utjecaja mogla jasno ocrtati, on je preživio u filmovima Gregga Arakija i Sofije Coppole te nam se vratio sa svim modnim dodacima iz 90-ih.

21.03.2017.

1. travnja u Glazbeni lonac dolazi Lika Kolorado, i to u akustičnom izdanju. Ili barem tako tvrdi ekipa iz Lonca.

Vizart

Anthony Gerace u svojoj umjetnosti traži nešto više od života

31.10.2015. Petra Plivelić
Foto: instagram.com/anthonywgerace

Umjetnik i fotograf Anthony Gerace rođen je u Kanadi, a stvara u Londonu. Autor je divnih kompozicija u papiru, a često radi kromatski. “Zanima me koliko možete ukloniti prije nego što se struktura uruši; koliko treba da se značenje stvari u koju gledaš pretvori u kič i nostalgiju, i mislim da je kolaž savršen medij za rješavanje takvih stvari”, rekao je Gerace za jedan internetski portal. Njegova izložba “There Must Be More to Life Than This” otvara se ovog studenog u Twenty14 Contemporary u Milanu. Za tu izložbu inspirirao se filmovima i serijama, a izložba obuhvaća 53 kolaža.

Foto: instagram.com/anthonywgerace

Foto: instagram.com/anthonywgerace

Svaki Geraceov kolaž je dekonstruiran i rekonfiguriran na nov način. Primjerice, lice prekida blokovima boje, dijelovi tijela nepovezani lete u moru prugica i sl. Korištenje pločica jednakih veličina u kombinaciji s Geraceovim smislom za vizualnu harmoniju rezultiralo je elegantnim mehaničkim umjetničkim djelom, koje je istodobno sustavno i provokativno.

Gerace neumorno radi s papirom posljednjih šest godina za različite klijente kao što su New York Times i Ace Hotel. Posjeduje mnoštvo jedinstvenih slika, a za izložbu “There Must Be More to Life Than This” koristio je izreske iz starih filmskih i kulturnih časopisa koji datiraju iz 20-ih godina prošlog stoljeća i fotografije iz predratnih 50-ih godina.

Foto: instagram.com/anthonywgerace

Foto: instagram.com/anthonywgerace

Njegovo umjetničko djelovanje započelo je iz jednostavnog užitka prema papiru kao mediju, a pretvorilo se u svojevrsnu osobnu filozofiju. Gerace se bavio idejom da su prolazni elementi prošlosti gotovo odmah zaboravljeni, te da naša sjećanja nisu specifičnosti, već tonovi, raspoloženja i teksture. “Htio sam usmjeriti to razmišljanje na ljude i mjesta, na fotografiju planine i fotografiju osobe koje postaju progresivno jednake veličine kako vrijeme odmiče i kako lice osobe postaje zatamnjeno i nejasno kao isprana boja”, sažima Gerace.


Komentari