Istaknuto
22.04.2018.

Iza imena Tyger Lamb stoji zagrebačka četvorka čiji je prvijenac "Born Into This" na putu. Album još nije vani, no mnoga vrata već su im otvorena. Upoznajte se s njima dok su još polu-anonimni i nepoznati, prije koncerta 3. svibnja u Vintage Industrial Baru.

13.04.2018.

The Gentleman novo je ime na našoj glazbenoj sceni, no osoba koja se skriva iza tog imena već je duže vrijeme poznata publici. Iza pseudonima krije se Marko Lucijan Hraščanec, školovani i talentirani glazbenik koji svoj istoimeni album prvijenac promovira 13. travnja u kazalištu Mala scena. Povodom toga saznali smo koliko je dugo radio na projektu The Gentleman, zašto album promovira u kazalištu i još mnogo toga.

Vizart

“Bittersweet” izložba od slatkiša u Galeriji VN

15.06.2015. Petra PlivelićFoto: facebook.com/galerija.vn

Izložba „Bittersweet“ vizualnog umjetnika Mateja Kneževića otvara se ovog četvrtka, 18. Iipnja, u 20 sati u Galeriji VN. Izložba se sastoji  od serije radova koja spaja naizgled nespojive elemente, a glavni materijal izložbe su slatkiši.

Materijal kao i formalni jezik kojim se Matej Knežević služi je lako poveziv sa svjetskim popularnim vizualnim izričajem. Sadržaj njegovog rada predstavlja autohtoni element. Slatkoća materijala koje Knežević upotrebljava implicira bajku o Ivici i Marici u kojoj to dvoje naivne dječice bivaju uvučeni u vještičju kuću zahvaljujući njenom slatkom dizajnu. Primjerice, Franak od keksa metaforički ukazuje na slatka bankovna obećanja koja potiču naivne i mlade Hrvate da zagrizu više nego što mogu, odnosno da uzmu doživotne kredite s otplatom bez granica. Tako je i EuroKREMskeptik video-performans koji je nastao 2012. u razdoblju priprema za ulazak u Europsku uniju. Umjetnik izrezuje europske zvjezdice od kruha, premazuje ih slatkim namazom pretencioznog imena Eurokrem i jedan po jedan jede.

Foto: facebook.com/galerija.vn

Foto: facebook.com/galerija.vn

Lightbox naziva I ce cream ponovno u naslovu krije igru riječima. Ruka na fotografiji drži sladoled koji se topi i slijeva po koži. Na prvi pogled glamurozna svjetlosna reklama, postaje antireklama ukazujući na neugodu ljepljivog rastopljenog sladoleda koji na sebe hvata prljavštinu. Metafora reklame za izložbu „Bittersweet“ poziva na promišljanje gospodarske i političke situacije u zemlji, na poziciju mladih, na mogućnosti otkupa vlastitih sudbina u prezaduženoj, nesamostalnoj, neorganiziranoj zemlji.

Izložba je otvorena do 3. srpnja, a više saznajte na Facebook profilu galerije.

(Visited 109 times, 1 visits today)

Komentari