Istaknuto
27.03.2017.

Kroz iskustvo vođenja različitih radionica za djecu, prvenstveno Froooma, Boris Bakal progovara o radu s djecom, odgojnim i obrazovnim tehnikama i ustanovama te dječjoj perceptivnosti koja nam svima izmiče iz videokruga.

22.03.2017.

Riječ je o jednom od najvažnijih glazbenih pokreta s kraja 20. stoljeća koji je široj publici ostao nepoznat. No, iako je nestao prije no što se jeka njegovih utjecaja mogla jasno ocrtati, on je preživio u filmovima Gregga Arakija i Sofije Coppole te nam se vratio sa svim modnim dodacima iz 90-ih.

Vizart

“Bittersweet” izložba od slatkiša u Galeriji VN

15.06.2015. Petra PlivelićFoto: facebook.com/galerija.vn

Izložba „Bittersweet“ vizualnog umjetnika Mateja Kneževića otvara se ovog četvrtka, 18. Iipnja, u 20 sati u Galeriji VN. Izložba se sastoji  od serije radova koja spaja naizgled nespojive elemente, a glavni materijal izložbe su slatkiši.

Materijal kao i formalni jezik kojim se Matej Knežević služi je lako poveziv sa svjetskim popularnim vizualnim izričajem. Sadržaj njegovog rada predstavlja autohtoni element. Slatkoća materijala koje Knežević upotrebljava implicira bajku o Ivici i Marici u kojoj to dvoje naivne dječice bivaju uvučeni u vještičju kuću zahvaljujući njenom slatkom dizajnu. Primjerice, Franak od keksa metaforički ukazuje na slatka bankovna obećanja koja potiču naivne i mlade Hrvate da zagrizu više nego što mogu, odnosno da uzmu doživotne kredite s otplatom bez granica. Tako je i EuroKREMskeptik video-performans koji je nastao 2012. u razdoblju priprema za ulazak u Europsku uniju. Umjetnik izrezuje europske zvjezdice od kruha, premazuje ih slatkim namazom pretencioznog imena Eurokrem i jedan po jedan jede.

Foto: facebook.com/galerija.vn

Foto: facebook.com/galerija.vn

Lightbox naziva I ce cream ponovno u naslovu krije igru riječima. Ruka na fotografiji drži sladoled koji se topi i slijeva po koži. Na prvi pogled glamurozna svjetlosna reklama, postaje antireklama ukazujući na neugodu ljepljivog rastopljenog sladoleda koji na sebe hvata prljavštinu. Metafora reklame za izložbu „Bittersweet“ poziva na promišljanje gospodarske i političke situacije u zemlji, na poziciju mladih, na mogućnosti otkupa vlastitih sudbina u prezaduženoj, nesamostalnoj, neorganiziranoj zemlji.

Izložba je otvorena do 3. srpnja, a više saznajte na Facebook profilu galerije.

Komentari