Istaknuto
11.10.2017.

Boris Svrtan, ravnatelj kazališta Gavella, otkrio nam je planove za izgradnju nove kazališne dvorane u koju će se smjestiti novopokrenuta Scena 121, a prokomentirali smo i ovogodišnje Gavelline večeri, novu Gavellinu sezonu te sve veći broj mladih glumaca i redatelja koji surađuju s Gavellom.

08.10.2017.

Zadnja tri mjeseca 2017. godine očekuje nas veliki broj raznolikih glazbenih sadržaja, od premijernog koncerta kultnog islandskog sastava Sigur Ros u Domu sportova do novih sezona popularnih programa kao što su MIMO, ZEZ, Good Vibrations, Začarana Močvara i drugi.

Knjige

Bojanu Krištoviću Nagrada Post scriptum

30.08.2017. Ziher.hrFoto: Facebook.com/nagradapostscriptum

Dobitnik Nagrade Post scriptum za književnost na društvenim mrežama za 2017. godinu je Bojan Krištofić, tako je odlučio žiri u sastavu Kruno Lokotar, Stanislava Nikolić-Aras, Želimir Periš i Adrijana Vidić.

Nagrada se od prošle godine dodjeljuje za književne tekstove na osobnim Facebook profilima autora, a njezina je svrha poticanje i popularizacija književnosti na društvenim mrežama. Ovogodišnji finalisti, osim Krištofića, bili su Alen Brlek, Lidija Deduš, Jandre Drmić, Nataša Mihaljčišin i Roberto Vodanović Čopor. Proglašenje pobjednika održat će se na zadarskom KaLibar bestivalu, a uključuje i objavu zbirke kod uglednog izdavača.

Bojan Krištofić (Zagreb, 1987.) je dizajner, likovni kritičar i tekstopisac. Diplomirao je 2012. na Studiju dizajna pri Arhitektonskom fakultetu u Zagrebu. Profesionalno je aktivan od 2010. godine. Bio je član uredništva Zareza, dvotjednika za kulturna i društvena pitanja, a likovne kritike, osvrte i prikaze objavljivao je u relevantnim hrvatskim i regionalnim časopisima i portalima (Zarez, Kulturpunkt, Vizkultura, Kontura, Dizajn.hr, Novosti i dr.). Pisao je i za više emisija na 3. programu Hrvatskog radija, a kao scenarist i novinar sudjelovao je u radu TV-emisija Transfer i Strip u Hrvatskoj na HRT3. Od 2012. do 2014. radio je u Galeriji Hrvatskog dizajnerskog društva, sudjelujući i u organizaciji Dana D, međunarodnog festivala dizajna. Izlagao je na kolektivnim izložbama u Hrvatskoj i regiji, a 2013/14. samostalno je kurirao izložbu (Est)etika nacionalizma: dizajn za turbo-folk, koja je obišla Zagreb, Beograd, Skoplje i Mostar. Trenutačno je zaposlen u Superstudiju, kućnom studiju Croatian Design Superstorea, gdje je član organizacijskog tima festivala.

Komentari