Istaknuto
15.11.2017.

Gorillaz su u sklopu europske turneje na kojoj promoviraju album "Humanz" stigli i do Budimpešte gdje su nas podsjetili zašto toliko volimo njihov zarazni spoj funka, hip hopa, gospela i popa. S novim albumom svoj su glazbeni izričaj proširili i na dance glazbu i house ritmove te parter sportske arene pretvorili u plesni podij.

14.11.2017.

Miki ima novi album koji će promovirati u Tvornici kulture! Na novom albumu repa o nogometu, jazzu i palačinkama, a sličan asortiman pizdarija pronaći ćete i ovom razgovoru. O glumcima, plejmejkerima i stolarima pričali smo šetajući kroz Namu, jer se u njoj, kao i u Mikijevim pjesmama, može naći milijun svega.

Film

Dodijeljene nagrade 71. Mostre

07.09.2014. Hrvoje Korbar
Foto: facebook.com

Foto: facebook.com

71. Međunarodni filmski festival u Veneciji, poznatiji kao Mostra, sinoć je zatvoren dodjelom nagrada, na kojoj su domaće filmske snage itekako imale razloga za slavlje. Kao što smo jučer objavili, dugometražni film Ničije dijete  osvojio je tri nagrade na 29. Međunarodnom tjednu kritike u Veneciji, paralelni je festival venecijanskoj Mostri, koji prikazuje dugometražne debije, a filmovi iz tog programa mogu ući i u konkurenciju za nagradu Mostre za najbolji debitantski film. Posebno je iznenađenje posebna nagrada za najbolje glumačko ostvarenje koje je žiri selekcije Horizonti dodijelio Emiru Hadžihafizbegoviću za film Takva su pravila Ognjena Sviličića. Takva su pravila prvi je hrvatski film nakon Ogrestinog trilera Crvena prašina (1999.) koji je prikazan u programu Mostre, dok se od regionalnih kinematografija kao najuspješnija u Veneciji ističe slovenska.

Iako se prije prošlogodišnjeg festivala u svjetskim medijima mnogo raspravljalo o položaju venecijanskog festivala uslijed pojave Sundancea Roberta Redforda i  filmskog festivala u Torontu, Venecija još uvijek nudi prilično snažan program osebujnih autorskih filmova. Između ostalog, svoju premijeru ove godine na Veneciji su imali filmovi The Cut njemačkog redatelja turskog podrijetla Fatiha Akina, koji se nakon izuzetno uspješne komedije Soul Kitchen okrenuo ozbiljnoj povijesnoj temi genocida nad Armencima te novi film Alejandra Gonzáleza Iñárritua Birdman. Jak odjek u međunarodnom i talijanskom tisku imao je i film Pasolini redatelja Abela Ferrare koji govori o posljednjim danima života Piera Paola Pasolinija, slavnog talijanskog pjesnika i filmskog redatelja, čija je smrt još uvijek obavijena velom tajne.

Naposljetku, glavnu nagradu festivala, Zlatnog lava, odnio je švedski film Golub sjedi na grani i razmišlja o egzistenciji redatelja Royja Anderssona, koji je prilikom primanja nagrade iskazao zadovoljstvo što je nagrađen u zemlji koja je ostavila velik trag u filmskoj povijesti i rekao da je bio inspiriran kultnim filmom Vittoria Da Sice Kradljivci bicikla. Nagradu za najboljeg redatelja dobio je redatelj Andrej Končalovski za film Poštarove bijele noći, dok je nagradom žirija nagrađen dokumentarac Pogled tišine Joshue Oppenheimera. Nagrade za najbolje glumačke interpretacije osvojio je film Gladna srca talijanskog redatelja Saveria Costanza, snimljen za manje od milijun eura.

Komentari