Vizart

EasyArt: iTunes likovnih umjetnosti

Foto: Facebook
Vrijeme čitanja: < 1 minuta
Foto: Facebook
Foto: Facebook

Engleska kompanija EasyArt ima ambiciozan plan – postati iTunes likovnih umjetnosti. „Umjetnost za svakoga, svagdje, svaki dan!“ njihova je misao vodilja.

Pablo Picasso, Jackson Pollock, vintage fotografije iz časopisa Vogue i Penguin Books naslovnice tek su dio onoga što se nudi u internetskom dućanu EasyArt. Kompanija posjeduje licence za tisak i prodaju više od 60 000 slika. Koncept je primamljiv – kupiti visokokvalitetnu reprodukciju omiljenog likovnog djela po dostupnoj cijeni. Vodstvo kompanije smatra da su klasični dućani s ogromnim zalihama printeva koji brzo izađu iz mode dio prošlosti. Inspirirani Ikeom i iTunesom, sigurni su u to da njihov koncept ne samo da se može održati na tržištu, nego će i pobuditi veći interes za umjetnost općenito.

Osim dosadašnjih kolaboracija s poznatim muzejima i časopisima, u planu su pop-up izložbe i internet časopis o umjetnosti. U nekoj daljoj budućnosti želja im je omogućiti da posjetitelj muzeja naruči print djelo koje mu se svidjelo te da ga u roku 24 sata dobije na kućnu adresu.

Be social

Komentari