Istaknuto
13.04.2018.

The Gentleman novo je ime na našoj glazbenoj sceni, no osoba koja se skriva iza tog imena već je duže vrijeme poznata publici. Iza pseudonima krije se Marko Lucijan Hraščanec, školovani i talentirani glazbenik koji svoj istoimeni album prvijenac promovira 13. travnja u kazalištu Mala scena. Povodom toga saznali smo koliko je dugo radio na projektu The Gentleman, zašto album promovira u kazalištu i još mnogo toga.

02.04.2018.

Možda bi "Govori glasnije!" mogao biti "mega angažirani hrvatski politički teatar", ali Bobo Jelčić svjestan je stvarne moći kazališta pa zato sve pretvara u dobru satiru i radije se bavi svakodnevicom maloga čovjeka i njegovim malim-velikim problemima.

Glazba

Egzodus INmusica u Sloveniju: Hrvatska gubi još jedan festival?

07.03.2013. Ziher.hr
Foto: Facebook

Foto: Facebook

Zbog neslaganja Ministarstva financija s prijedlogom organizatora INmusica da se smanji stopa PDV-a na ulaznice s 25% na 5%, organizator je najavio moguću selidbu najpoznatijeg hrvatskog festivala u slovenske Brežice gdje PDV na kulturna događanja iznosi 8,5%. Borba za ravnopravan položaj koncertnih organizatora s kazalištima i kinima tek slijedi, a možemo se samo nadati da će Hrvatska zadržati jedan od festivala koji joj daje status atraktivne koncertne destinacije.

Ugledni američki politički portal The Huffington Post uvrstio je zagrebački INmusic festival na popis deset svjetskih festivala koji se ove godine ne smiju propustiti.  Najavljeni izvođači za ovogodišnje izdanje Arctic Monkeys, Bloc Party, Iggy and the Stooges, NOFX ili Airbourne zasigurno su dobar mamac za sve domaće i inozemne posjetitelje.

Vrijednost INmusic festivala i ranije su prepoznali brojni ugledni svjetski mediji pa je prošle godine festival dospio na popis 50 najboljih svjetskih festivala po odabiru CNN-a. Hrvatska je s ovim festivalom mogla bar djelomično reći da ima festival na tragu Exit festivala u Srbiji, no situacija je s obzirom na porezno opterećenje očita postala neodrživa. Kako je hrvatska industrija u velikoj krizi, besplatne promidžbe države poput INmusica su rijetkost. Ako se odigra navedeni scenarij, moglo bi doći do gubitka jedinog hrvatskog prepoznatljivog  branda.

(Visited 39 times, 1 visits today)

Komentari