Istaknuto
22.04.2018.

Iza imena Tyger Lamb stoji zagrebačka četvorka čiji je prvijenac "Born Into This" na putu. Album još nije vani, no mnoga vrata već su im otvorena. Upoznajte se s njima dok su još polu-anonimni i nepoznati, prije koncerta 3. svibnja u Vintage Industrial Baru.

13.04.2018.

The Gentleman novo je ime na našoj glazbenoj sceni, no osoba koja se skriva iza tog imena već je duže vrijeme poznata publici. Iza pseudonima krije se Marko Lucijan Hraščanec, školovani i talentirani glazbenik koji svoj istoimeni album prvijenac promovira 13. travnja u kazalištu Mala scena. Povodom toga saznali smo koliko je dugo radio na projektu The Gentleman, zašto album promovira u kazalištu i još mnogo toga.

Film

Eurofilm: L'Heure d'été

22.12.2014. Slavica Kotarac
Foto: tumblr

Foto: tumblr

L’Heure d’été jednostavna je životna priča. Hélène je majka troje djece, koju sve rjeđe viđa budući da dvoje od njih uopće ne živi u Francuskoj. Film počinje njenim 75. rođendanom, a radnja postaje zanimljivija kada se majka obrati Frédéricu, jedinom od djece koji još uvijek živi u Francuskoj. Želi ga savjetovati kako da raspolaže imovinom nakon što ona umre. Naime, već predosjeća da će brzo umrijeti, a posjeduje značajnu kolekciju umjetnina.

Frédéric ne želi ni čuti za njenu smrt, međutim ona nastavlja svoj govor usprkos tomu. Problem nastaje kada nakon njezine smrti Frédéric, njegov brat Jérémie i sestra Adrienne trebaju odlučiti što će s imovinom. Frédéric je vezan za kuću nešto više no oni i želi je zadržati, no njegov brat i sestra planiraju ostati u inozemstvu te tako ne bi imali nikakve koristi od sve te imovine.

Iako film prima brojne pozitivne kritike, smatram da je učinjeno mnoštvo propusta. Sama činjenica da gotovo ni u jednom trenutku radnja ne doseže razinu koja bi opravdala žanr kojem film pripada dovoljno govori o tome koliko je film zapravo (ne)uzbudljiv.

Ne mogu se oteti dojmu da bi Hélènina životna priča bila puno zanimljivija i uzbudljivija od priče njene djece. Sam Hélènin lik veoma je zanimljiv. Naime, susrećemo ženu koja je trenutno depresivna, melankolična i dok s jedne strane nalazi vrijednost samo u korisnim stvarima koje će joj dobro doći u svakodnevnom životu, s druge strane pronalazi ljepotu u umjetninama od kojih su joj neke potpuno beskorisne. Isto tako saznajemo da je nekoć bila puna života i uživala u svakoj sekundi, mada i sama priznaje da nije uvijek sve bilo bajno i zanimljivo.

Ostali nas likovi također mogu zaintrigirati, no vrlo kratko jer puno potencijala ostaje neiskorišteno. Najbolji je primjer vjerojatno Adrienne koja se na prvu čini kao žena koja ima vlastiti tempo življenja, no na kraju ipak doznajemo da će se udati i živjeti konvencionalnim načinom života te se tu gubi njena čar. Na sličan način gubi se čar i ostalih likova, a i same radnje. Šteta da je toliki filmski potencijal ostao neiskorišten.

(Visited 37 times, 1 visits today)

Komentari