Istaknuto
20.08.2017.

Dadaizam, kao umjetnički pokret, na svojim marginama skriva imena umjetnica koja zaslužuju da se svjetlo i pozornost skrene na njihov rad.

08.08.2017.

Pozadina mog romana, nazovimo ga tako, ili bolje – motiv zašto sam ga krenuo pisati jest hommage mojoj babi i dedi, zakletim antifašistima, ljudima koji su bili u logorima, austrijskim, mađarskim i ustaškim, ljudima koji su cijeli život krvavo radili za male nadnice, ljudima koji su odbili penziju jer su vidjeli da i komunisti kradu.

Vizart

Fenomen online prijateljstva kao subjekt ulične umjetnosti

13.07.2014. Eleonora Glišić
Foto: Facebook

Foto: Facebook

Svima nama koji smo odavno postali robovi napredne tehnologije, poznat je osjećaj sklapanja prijateljstva putem društvenih mreža. Bilo da vam je stigao neočekivani „friend request“, „like“ na tek objavljenu sliku ili ste dobili izravnu poruku u „inbox“, zasigurno ste osjetili neko kratkotrajno uzbuđenje i napetost. Ulični umjetnik Aakash Nihalani s njujorškom adresom pokušao je vizualizirati taj suvremeni osjećaj serijom izvedbenih instalacija pod nazivom „Landline“. Umjetnik je svojim radovima odlučio prikazati online društveno povezivanje ljudi u formi koju možemo vidjeti, osjetiti i dodirnuti. Koristeći ljepljivu traku, fluorescentni papir, plastiku i magnete, Nihalani je doslovno stvorio vezu između pojedinaca uz pomoć velikih neonskih „linkova“. Ove materijalizirane veze savršeno su se smjestile u nedefinirani prostor između stvarnog i virtualnog svijeta. Zbog geometrijskih oblika, jarkih boja i likova koji su smješteni u urbanu sredinu, fotografije podsjećaju na prizore iz video-igrice. Umjetnik je priznao kako je htio predstaviti sudionike koji istražuju vlastitu unutrašnjost i povezanost. „Landline“ je ujedno Nihalanin prikaz izoliranosti i zajednice koja previše vremena provodi u virtualnoj stvarnosti.

Komentari