Istaknuto
15.11.2017.

Gorillaz su u sklopu europske turneje na kojoj promoviraju album "Humanz" stigli i do Budimpešte gdje su nas podsjetili zašto toliko volimo njihov zarazni spoj funka, hip hopa, gospela i popa. S novim albumom svoj su glazbeni izričaj proširili i na dance glazbu i house ritmove te parter sportske arene pretvorili u plesni podij.

14.11.2017.

Miki ima novi album koji će promovirati u Tvornici kulture! Na novom albumu repa o nogometu, jazzu i palačinkama, a sličan asortiman pizdarija pronaći ćete i ovom razgovoru. O glumcima, plejmejkerima i stolarima pričali smo šetajući kroz Namu, jer se u njoj, kao i u Mikijevim pjesmama, može naći milijun svega.

Film

Indie Srijeda – We Are The Best: Kako su tri buntovne tinejdžerice spasile punk

05.03.2014. Paula Bračko
Foto: www.facebook.com/wearethebestfilm

Foto: www.facebook.com/wearethebestfilm

Punk nije mrtav i to ne samo zato što je to općepoznata i pomalo izlizana izreka već zato što su ga u švedskoj drami redatelja Lukasa Moodyssona oživjele tri tinejdžerice i to još davne 1982. godine. Film originalnog imena Vi är bäst! snimljen je prema strip-romanu Moodyssonove supruge Coco te donosi dirljivu, intimnu, emotivnu, ali i satiričnu priču o odrastanju koja je namijenjena svima onima koji su nekoć imali trinaest godina.

Sto dvije minute ove opojne drame prate živote trinaestogodišnjih djevojaka Bobo (Mira Barkhammar), Klare (Mira Grosin) i Hedvige (Liv LeMoyne) koje se odlučuju na odvažan i hrabar potez osnivanja punk benda unatoč tome što nemaju instrumente, ne znaju svirati te ih svi gotovo propagandno uvjeravaju da je punk doista mrtav. Njihove obitelji ih zanemaruju, a zbog svog neobičnog izgleda i društvo ih izolira, pa utjehu pronalaze u glasnoj glazbi i tvrdoglavoj volji da je samostalno nauče izvoditi. Prerano su morale naučiti brinuti same za sebe što ih je učinilo snažnijima, ali su istovremeno primorane uhvatiti se u koštac sa zbunjujućim svijetom odraslih pokušavajući ga samostalno shvatiti i prebroditi najbolje što mogu.

Iako bi se od ovakvog filma mogla očekivati tugaljiva sentimentalnost ili melankolična nostalgija, Lukas Moodysson još je jednom dokazao da se zasluženo nalazi na Guardianovoj listi najboljih svjetskih redatelja, donoseći realističnu i senzibilnu pubertetsku priču koja grije srce. Poznat po svojim filmovima za mladež u kojima problematizira apatiju zapadnog društva i dubinski ulazi u psihologiju međuljudskih odnosa, Moodysson se istaknuo već prvim filmovima Show Me Love ili Fucking Åmål (1998.), u kojem se bavi tematikom tinejdžerske lezbijske ljubavne veze i filmom Together odnosno Tillsammans (2000.) o pripadnicima posthipijevske ljevičarske komune 1970-ih. Nasljednik Ingmara Bergmana ovog puta unosi sanjivu toplinu u socijalno otuđeni Stockholm koji ne uspijeva sputati entuzijastični duh punka čiji plamen žarko gori u tri tinejdžerice koje stoje na ivici života i imaju hrabrosti prepustiti mu se.

Komentari