Istaknuto
21.05.2017.

Grupa sušačkih gimnazijalaca i njihovih profesora nakon popodnevne smjene već niz godina ostaje u školi i na izbornoj nastavi priprema kazališne predstave. U vremenu kada je teško biti profesor, oni svojim učenicima usađuju ljubav prema kazalištu i time odgajaju, ako ne buduće glumce, onda zasigurno obrazovane i aktivne gledatelje.

18.05.2017.

Tjedan suvremenog plesa je tijekom protekle 34 godine postojanja prezentirao preko 800 renomiranih svjetskih umjetnika te producirao 80-ak premijernih izvedbi domaćih autora, proizvevši tako nekoliko generacija hrvatskih koreografa i plesača.

Glazba

Izvještaj – Outlook Festival: Glazbeni vrhunac festivala na koncertu otvorenja u Areni

11.09.2015. Patricia Pajk
Foto: facebook.com/outlookfestival

Outlook Festival je nakon The Garden Festivala najdugovječniji britanski festival na našoj obali i održava se još od 2008. godine. Outlookovo osmo izdanje nije razočaralo, a čak nas je i vrijeme poslužilo.

Sam line-up koncerta otvorenja u pulskoj Areni mnogo je obećavao, a i sva obećanja su se ispunila. Jurassic 5 su bili u rangu sa Slum Village na ovogodišnjem Soundwaveu, ekipa koja je na sceni toliko usklađena, koliko glasovno toliko i svojim kretnjama, svaka riječ koju su izgovorili je razgovijetna i jasna, onako kako baš i treba biti. Nakon Jurassic 5 na scenu je stupio čovjek s maskom aka SBTRKT sa svojim live nastupom i izveo mnoge uspješnice s prvog i novog albuma, “SBTRKT” i “Wonder Where We Land”. Ovo je bio moj treći puta da ga slušam, drugi put u live verziji i ponovno me oduševio. Njegove live izvedbe su izrazito energične i oprema je svuda oko njega, a on skače s jednog instrumenta na drugi uz podršku na synthovima i bubnjevima. Uslijedili su Gentleman’s Dub Club koji mi nisu loši, ali definitivno nisu za nastup u Areni, jer su i Jurassic 5 i SBTRKT partijanerski orijentirani dok su mi oni više izvođač za plažu, zalazak sunca, ležaljku ili hammock i koktel. Ron Size je ponovo zapalio naše plesne cipelice i opet doveo Arenu u ekstazu sa svojim energičnim nastupom i dva vokala u svemirskim disco odjelima.

Prvi dan sam provela u općem zujanju po Fortu, ali od ponoći do dva definitivni hit je bio The Clearing na kojem su se sa svojim dvadeset minutnim nastupima izredali MC-i: Killa P, Flowdan, Novelist, Stromzy i P Money, a Clearing je gorio tih dva sata. Nastavio je neponovljivi DJ EZ i njegovim nastupom je Clearing postao definitivno “place to be” prvog dana, unatoč tome što je Harbour glavna pozornica Outlooka. The Void je, umjesto Zed Biasa koji nije došao, uljepšao Chunky sa svojim karakterističnim plesom i raznolikim odabirom glazbe u svom setu. Završni set na Voidu također je trebao biti Zed Biasov, ali ga je zamijenio sveprisutni Eliphino koji je samovoljno odlučio ostati nakon Dimensionsa i na Outlooku, premda uopće nije bio bukiran za taj festival.

Foto: facebook.com/outlookfestival

Foto: facebook.com/outlookfestival

Petak je bio dan kada je na Harbouru nastupio jedan od najvećih headlinera cijelog festivala, Beenie Man. Rasplesao je publiku svojim dancehall ritmovima, a i manje se nije moglo očekivati od čovjeka kojeg nazivaju kraljem dancehalla. Nastavili su jednako popularni Dub Phizix i Strategy sa svojim uobičajeno energičnim drum and bass setom.

Subota je počela nastupom Run The Jewels na Harbouru koji me kao njihovog fana nije previše oduševio. Party je bio dobar, ali gledano s nekog hip hop stajališta lyricsi su bili jako loše izgovarani, većinom se razumio dio “run the jewels”, a i dečki su mi bili slabo uigrani, dosta neusklađeni što je čudno budući da im je to bio posljednji koncert na europskoj turneji.  Možda su samo bili umorni? Ostatak večeri sam provela na Voidu na kojem je Amy Becker odvrtjela sjajan, plesni set, u kojeg je ubacila i remixeve nekih mainstream traka, ali i dalje to nije zvučalo trashy, pogotovo uz onaj odličan video koji je popratio cijeli njezin set, mnogi naši DJ-i bi mogli ponešto naučiti od ove dame.

Posljednji dan bio je onaj kojem sam se i najviše veselila jer je na Clearingu bio Madlib Carnival s velikanima kao što su Pete Rock, J Rocc, Moodymann i naravno sam Madlib. Rapsodiju je počeo on sam s pomalo eklektičnim, ali ujedno i izrazito plesnim setom, baš kako to i inače radi. Pete Rock me malo iznenadio sa svojim ekstravagantnim i eksperimentalnim setom u kojem je bilo dosta cutova usred pjesme i prelazaka na drugu, tako da bi njegov set nazvala više edukacijskim nego groovy plesnim setom. J Rocc je izašao na stage i očekivala sam još eksperimentiranja poznavajući njegove setove koje sam popratila, ali on me u potpunosti iznenadio svojim energičnim, disco, funky, groovy i naravno hip hop setom koji je rasplesao i one najumornije, a bilo ih je puno budući da je to bio i posljednji dan festivala, a time je ušao i u izbor meni najdražeg DJ seta ovogodišnjeg Outlooka i bio definitivni pobjednik u toj kategoriji.

Ako je J Rocc osvojio titulu najboljeg DJ seta i to bez neke velike konkurencije, titulu najboljeg live nastupa na ovogodišnjem Outlooku je puno teže dodijeliti, u konkurenciji su SBTRKT, Roni Size i Jurassic 5, koji su ujedno svi nastupali na koncertu otvorenja, tako da je moja finalna presuda da je koncert otvorenja osvojio titulu najboljeg live nastupa na Outlooku 2015. godine. Outlook već ima otvorene prijave za iduću godinu, a i svatko tko je ikad radio nešto u organizacijskom dijelu bilo kojeg festivala zna da je sam festival vrhunac cjelogodišnjeg rada tima, pa kako je ovogodišnji festival završio tako je Outlook 2016. već počeo.


Što misliš o ovome festivalu?

Podijeli svoje mišljenje putem ZiherMetra!

0%
1
2
3
4
5

(4 votes, average: 5.000 out of 5)

Komentari