Istaknuto
23.10.2017.

Oliver Frljić režirao je u Slovenskom narodnom gledališču u Mariboru klasičnu Euripidovu tragediju kao predstavu o društvu u kojem je žena građanin drugoga reda. "Medeja" je na ovogodišnjim Gavellinim večerima osvojila nagradu za najbolju predstavu i za najbolju žensku ulogu.

19.10.2017.

Večeras se u Francuskom paviljonu otvara izložba međunarodno priznate multimedijalne umjetnice OKO, povodom čega smo ukratko popričali s autoricom.

Film

Još jednom: Filmska oda pitanju zašto ljubav traje tri godine

20.11.2014. Ziher.hr
foto: pres

foto: pres

Koliko smo puta ostali slomljenog srca, odustali od ljubavi, muškaraca, žena, ali na kraju ipak krenuli “još jednom”? Snimajući se tijekom pet godina, pet prijatelja pokušalo je dobiti odgovore na pitanja kako i zašto naše ljubavne veze nastaju i nestaju. Dokumentarni film u režiji Ane Opalić i Noah Pintarića pogledajte u subotu u 19 sati u Dokukinu KIC. Prolazili su kroz više intenzivnih emotivnih odnosa – prekidali su stare i započinjali nove veze, zaljubljivali se, odljubljivali, razočaravali, u druge i u sebe… i o svemu tome razgovarali sa sobom i s kamerom. Nastajući kao dnevnik druženja, “Još jednom” je pokušao dobiti odgovore na pitanja o razlozima i načinima na koje nas ljubav obuzima. Zašto ispočetka uvijek krećemo s osmjehom na licu i leptirićima u trbuhu, saznajte u subotu i nedjelju u 19 sati na adresi Preradovićeva 5.
Nakon filma čuvajte svoju kino ulaznicu i nemojte propustiti koncert U pol’ 9 kod Sabe. Banalni šarm naziva benda nosi korijene u tome što su se probe benda uvijek održavale u isto vrijeme u jednom zagrebačkom stanu, onom njihove bivše basistice Sabe. Duhovite i melodiozne songove žanrovski određene na raskršću indie popa i cabareta pišu klavijaturistica Ana Opalić i pjevačica Martina. Na ostalim instrumentima nalaze se: Goran (gitara i ukulele), Zrinka (cajon), Dragana (saksofon i akustična gitara) a ovog puta po prvi put i Helena (bas).

Bend koji od svojih prvih dana ima epitet aktivističkog, spoj je različitih marginalnih/manjinskih pozicija i kao takav odlučio je opjevati do sada neispričane priče. U pol’ 9 kod Sabe tako već potpisuje neke od underground himni zagrebačke feminističko-queer scene.

Komentari