Istaknuto
20.02.2019.

Vrijeme čitanja: 1 minuta U rubrici Nova glazba ponovno smo izdvojili najzanimljivije aktualne singlove ovog tjedna, a vi odaberite svog favorita.

06.02.2019.

Vrijeme čitanja: 8 minute Napokon smo prestali krivo pisati datume na dokumentima, šarati te osmice i s prvim točno zapisanim u 2019., jednom za svagda smo se pozdravili s prethodnom - 2018. Bila je, podsjetit ćemo vas, u najmanju ruku histerična, shizofrena i - vrlo plodonosna.

Vizart

Kampanja koja poručuje: Umjesto da stišćete ‘like’, volontirajte!

16.07.2013. Andrea ĆorićVrijeme čitanja: 2 minute
Foto: Facebook.com/CrisisReliefSingapore

Foto: Facebook.com/CrisisReliefSingapore

Rijetki su oni koji danas ne posjeduju profil na Facebooku, a čak i oni koji bi se ubrojali u tu manjinsku skupinu teško da ne znaju za izraze kao što su “lajk” i “lajkati”. Lajkamo sve: pjesme, slike, fotografije svojih prijatelja, njihove statuse, filmove koje smo gledali, brendove koje kupujemo, hranu koju jedemo… lista nema kraja! Nađu se ponekad na njoj i neke stvari koje nam se ne svide, potresu nas ili rastuže, ali kao da zaboravimo ono pravo značenje (like = sviđa mi se) pa svejedno stisnemo taj palac prema gore na prizore gladne djece, poplavljenih područja, ratnih razaranja i općenito tuđe patnje.

Foto: Facebook.com/CrisisReliefSingapore

Foto: Facebook.com/CrisisReliefSingapore

Ovim, nije pretjerano reći, fenomenom pozabavila se marketinška agencija Publicis Singapore koja je za volontersku organizaciju Crisis Relief Singapore osmislila plakate kojima šalje jasnu poruku o tome kako lajkovi prikupljeni preko Facebooka nikome doista ne pomažu. Izrađena su tri plakata koja prikazuju žrtve posljedica rata, poplave i potresa okružene nizom podignutih palčeva. Pomalo apsurdne scene, ali vrlo jasno šalju poruku – virtualni postupci u stvarnom životu ne vrijede. Do onih koji doista žele pomoći dospjet će poruka s plakata ispisana sitnim slovima: “Be a volunteer. Change a life.“ Oni drugi i dalje će uporno stiskati “like“, valjda da bi ostatak svijeta znao kako oni suosjećaju.

Foto: Facebook.com/CrisisReliefSingapore

Foto: Facebook.com/CrisisReliefSingapore

Kampanja je osvojila Zlatnog lava na Festivalu u Cannesu u press-kategoriji, kao najsnažnija i najpoticajnija kampanja godine.

(Visited 40 times, 1 visits today)

Komentari