Istaknuto
06.12.2017.

Ganz novi i Dance_Inn festival udružuju snage u fokusu na suvremenu izvedbenu umjetnost i live art. Festival će donijeti dvije premijeri, nekoliko radionica, tribina i rezidencija, a uoči festivala u Zagrebu gostuje Matthias Lilienthal, producent, kustos i ravnatelj Munchner Kammerspiele.

03.12.2017.

Gospođice iz Avignona smatraju se jednim od najvažnijih, ujedno i najkontroverznijih radova u umjetnosti 20. stoljeća. Povjesničari umjetnosti već se desetljećima bave misterioznim pogledima ženskih likova i njihovim revolucionarnim oblikovanjem kojemu su prethodile brojne Picassove skice i prepravke...

Glazba

Kanda, Kodža i Nebojša nastupaju u Rijeci

22.11.2017. Ziher.hrFoto: facebook.com/pg/kandakodzanebojsa

Ovog petka, 24. studenog, u Klub.u ispod Beertije na Trsatu, nastupit će beogradska rock petorka Kanda, Kodža i Nebojša. Njihova se glazba obično opisuje kao fuzija brojnih žanrova koje su istraživali od 1991. Oslanjajući se na talent, inteligenciju i ljubav kao pogonsko gorivo svog djelovanja, KKN je stekao status predvodnika BG rock scene.

Njihov opstanak na sceni i popularnost koja sa svakim novim albumom sve više raste, samo potvrđuju njihovu vrijednost i veličinu. U prošlih 10 godina KKN su održali više od 600 koncerata širom regije – od intimnih klupskih svirki do festivalskih nastupa. Pored Olivera Nektarijevića (vokal), Vladana Rajovića (bubanj), Nenada Pejovića (gitara), Janka Mostarlića (gitara), KKN-u se pridružio i Boško Stanojević koji je na mjestu bas gitare zamijenio dosadašnjeg člana Ognjena Beadera. Boškov do sada najpoznatiji glazbeni angažman predstavlja suradnja sa kultnim EKV-om u posljednjim mjesecima djelovanja benda.

KKN dolazi u Rijeku na krilima posljednjeg albuma ”Uživo!’‘ s kojim su proslavili 25 godina uspješne karijere. Ulaznice su u pretprodaji po cijeni od 40 kuna, a na dan koncerta bit će 60 kuna. Početak koncerta predviđen je za 22 sata. Karte se mogu kupiti preko entrio.hr te na entrio prodajnim mjestima (Dallas Music Shop, The Beertija, Croatia Records).

Komentari