Istaknuto
27.03.2017.

Kroz iskustvo vođenja različitih radionica za djecu, prvenstveno Froooma, Boris Bakal progovara o radu s djecom, odgojnim i obrazovnim tehnikama i ustanovama te dječjoj perceptivnosti koja nam svima izmiče iz videokruga.

22.03.2017.

Riječ je o jednom od najvažnijih glazbenih pokreta s kraja 20. stoljeća koji je široj publici ostao nepoznat. No, iako je nestao prije no što se jeka njegovih utjecaja mogla jasno ocrtati, on je preživio u filmovima Gregga Arakija i Sofije Coppole te nam se vratio sa svim modnim dodacima iz 90-ih.

Knjige

Književni pregled tjedna: Zatišje pred buru

29.05.2016. Martin MajcenovićFoto: Facebook/FEKP

Tjedan iza nas nije obilovao književnim događanjima, no tome je vjerojatno tako zato što se sve sprema za jedan od najvažnijih domaćih književnih festivala: Festival europske kratke priče. Otvaranje će se održati danas u Laubi, a tema festivala bit će granice. Program možete pronaći ovdje. U petak su, uoči festivala, održani književni kviz i grupno čitanje na Marulićevom trgu.

U Zagrebu je održano i nekoliko književnih tribina. U utorak je u Booksi na tribini Književnost, između gostovala novinarka i spisateljica Antonela Marušić (Nora Verde). Razgovaralo se o njezinim iskustvima kao spisateljice i glazbene kritičarke te o položaju žena u suvremenoj glazbenoj kritici. U četvrtak se nastavio ciklus tribina Poezija u Kavezu, na kojem je moderatorica Lana Bojanić ugostila mlade pjesnike Marina Lisjaka, Antu Nenadića i Mihovila Ujevića. U petak je udruga KURS u Caffe baru Galerija održala književna večer s Nenadom Stipanićem, dobitnikom ovogodišnje nagrade Balkan Noir za roman Stvarno je odlično baviti se kriminalom. Tribinu je moderirala Sonja Krivokapić.

Dobra vijest stigla je iz Slovenije: Društvo slovenskih književnika dodijelilo je nagradu Vilenica Dubravki Ugrešić. Nagrada se dodjeljuje piscima iz srednje i istočne Europe, a od hrvatskih autora još su je dobili Slavko Mihalić (2000) i Mirko Kovač (2003). ‘Autorski opus Dubravke Ugrešić prelazi nacionalne kulturne okvire, a njen rad karakteriziraju literarna i osobna beskompromisnost, te odbijanje svake manipulacije i nekritičkog prihvaćanja ustaljenih obrazaca’, stoji u obrazloženju.

Komentari