Istaknuto
07.01.2019.

Vrijeme čitanja: 4 minute Zašto je važno biti član jedne ili više sekcija KSET-a detaljnije možete pročitati u knjizi, a mi smo za vas pripremili 9 zanimljivosti koje se kriju na stranicama punim bisera i zanimljivosti te brojnim fotografijama koje nas tjeraju da poželimo da smo živjeli u vrijeme naših roditelja, ali i da sami stvaramo svoje uspomene u KSET-u.

03.01.2019.

Vrijeme čitanja: 7 minute Za početak 2019. godine prisjetit ćemo se domaćih albuma koji su po mišljenju glazbene redakcije obilježili godinu iza nas.

Vizart

Konzumerizam kao tema izložbe Lost in the Supermarket

01.05.2015. Jelena KovačevFoto: Facebook/ events. Lost in the supermarket
Vrijeme čitanja: 2 minute

“Lost in the Supermarket” skupna je izložba, prva u nizu izložbi mladih kustosa u ciklusu “Samo jednom prvi put”. Kao tema izabrano je aktualno stanje u suvremenom društvu. Petero umjetnika kroz različite medije kritizira konzumerizam, poplavljenost masovnih medija marketinškim trikovima i privremeno zadovoljstvo trivijalnim iskustvima. Rezultat može biti samo dehumaniziran i otuđen suvremen čovjek. Povezivanje teme s lokacijom izložbe u poznatom trgovačkom centru suočava posjetitelje s današnjim stanjem i vrijednostima društva.

Konzumerizam je utkan u sve pore svakodnevnoga života, neporecivo smo svi konzumenti i pijuni na ploči tržišta koje nam želi podvaliti proizvod pod svaku cijenu učeći da uvijek treba još i nikad nije dosta. Sreća koju nam obećavaju u paketićima nikada ne dolazi, ostaje samo njezin privid i kratkoročnost.

Umjetnici su se osvrnuli na različite aspekte konzumerizma, direktno ga kritizirajući. Matej Knežević sa slikom Zbilja mrtva priroda kupljene jabuke u vrećici s bar kodom podsjeća na žanr mrtve prirode u suvremenom potrošačkom kontekstu, a Sprajt portretira potrošača sa zavezanim očima kao njegovog tipičnog predstavnika.

Toni Mažuranić istražuje kako mediji još uvijek sustavno utječu na suvremenu ženu i diktiraju univerzalni model ljepote  na naslovnicama Cosmopolitana. Apliciranjem šljokica i reflektirajućeg materijala na sliku tjera promatrača na preispitivanje vlastitih pojmova i ideala.

Mercedes Bratoš, s druge strane, tematizira ljepotu prošlih vremena. Ciklusom “Hollywood stars” umjetnica nas nostalgično vraća u vrijeme kada se elegancija zvijezda toliko cijenila da ni danas njihov sjaj nije izblijedio.

Audio-video instalacija Anje Maleć “Reklame, hvala NE!” očito govori o svevladi reklama u umu svakog čovjeka. U dva dijela- trodimezionalnog prikaza šopingoholičarke i niza monitora s video projekcijama dijelova reklama poznatih modnih kuća, autorica pobuđuje pitanje vlastitih odabira, želja koje su modelirane u kalup već ponuđenih ideja.

Prvenstvo sporta nad umjetnošću obradio je Leo Vukelić u radovima “Remek djela sportskih terena” gdje je prenamijenio reprodukcije starih majstora stavivši ih na neupotrebljive sportske rekvizite. Ovim duhovitim komentarom ipak cilja na ozbiljniju činjenicu, status koji danas ima umjetnost u životu potrošača.

Konzumerizam je utkan u sve pore svakodnevnoga života, neporecivo smo svi konzumenti i pijuni na ploči tržišta koje nam želi podvaliti proizvod pod svaku cijenu učeći da uvijek treba još i nikad nije dosta. Sreća koju nam obećavaju u paketićima nikada ne dolazi, ostaje samo njezin privid i kratkoročnost. Ova izložba savršen je odljev stanja u današnjem društvu.

Izložba se otvara 5. svibnja u 19 h, u galeriji Pikto.

(Visited 178 times, 2 visits today)

Komentari