Istaknuto
27.03.2017.

Kroz iskustvo vođenja različitih radionica za djecu, prvenstveno Froooma, Boris Bakal progovara o radu s djecom, odgojnim i obrazovnim tehnikama i ustanovama te dječjoj perceptivnosti koja nam svima izmiče iz videokruga.

22.03.2017.

Riječ je o jednom od najvažnijih glazbenih pokreta s kraja 20. stoljeća koji je široj publici ostao nepoznat. No, iako je nestao prije no što se jeka njegovih utjecaja mogla jasno ocrtati, on je preživio u filmovima Gregga Arakija i Sofije Coppole te nam se vratio sa svim modnim dodacima iz 90-ih.

Vizart

Leo Vukelić priprema izložbu posvećenu najdužoj ulici Zagreba

05.09.2016. Eleonora GlišićFoto: Facebook/Event/Leo Vukelić: Ilica kulture

Ilica kulture naziv je izložbe koja otvara sezonu zagrebačke galerije VN u utorak, 6. rujna, u 19 sati. Iz samog njenog imena jasno je da obrađuje temu posvećenu jednoj od najdužih i najstarijih ulica u Zagrebu, u kojoj je između ostalog smještena sama galerija. Ilicu autor izložbe Leo Vukelić opisuje kao “glavnu ulicu za kupovinu u užem središtu grada, u kojoj se nalaze banke i trgovine eminentnih svjetskih proizvođača odjeće, obuće“.

Vukelić zaključuje kako se bitno promijenilo stanje u Ilici. Prostori mnogobrojnih uličnih lokala ispražnjeni su tijekom procesa privatizacije, dok su neki u vlasništvu grada Zagreba, a neki države i pod upravom DUDDI-ja. “U izlozima su izložene samo jasne poruke; Zatvoreno zbog preuređenja, Povrat vlasništva, Javna dražba, Preselio na drugu lokaciju…

Nekadašanja “glavna ulica za kupovinu”, tvrdi Vukelić, “počinje predstavljati živući spomenik odumiranja središta grada te izmještanja ekonomskog i društvenog interesa na periferiju. Jer koji je to komercijalni, rentabilni ili isplativi sadržaj moguć u uličnom lokalu od 50 m2 za jednog ili dvoje zaposlenika? Koji će to sadržaj vratiti ljude u centar? Rasvjetna tijela, Pekara, Optika, Slušni aparati, Second hand shop, Masaža,… I možda još važnije, treba li uopće taj sadržaj biti komercijalan?

Leo Vukelić vjeruje da se rješenje problema Ilice može pronaći u širenju kulturnih sadržaja i ponude u obliku otvaranja galerijskih prostora po uzoru mnogih europskih gradova, ujedno kulturnih središta. Svojom izložbom Ilica kulture demonstrirat će umjetnost kao moguć i adekvatan sadržaj malenih uličnih lokala, pozvati na dijalog vlasnike, propitati postojeće zakonske okvire i ponuditi pojedina rješenja.

Komentari