Istaknuto
20.01.2017.

Osvrnemo li se na prethodnu izložbenu 2016. godinu, možemo biti prilično zadovoljni. U našoj metropoli imali smo priliku vidjeti izložbe najrazličitijeg karaktera i opsega koje su uključivale značajna umjetnička imena i vrlo dobro osmišljene kustoske koncepcije. Sudeći prema dosad objavljenom rasporedu najvećih zagrebačkih muzeja, očekuje nas vrlo uzbudljiva izlagačka sezona i u 2017. godini.

18.01.2017.

Sinoć je u Galeriji Prsten otvorena izložba slavnog njemačkog umjetnika Antona Högera pod nazivom ”Ravnoteža”. Höger je pripadnik bečke škole fantastičnog realizma koja je prepoznatljiva po nestvarnim, sanjarskim motivima u raskošnome stilu manirizma, razrađenoj tehnici starih talijanskih i nizozemskih majstora. Ovom prilikom umjetnik izlaže svojih četrdesetak radova nastalih od 2003. godine pa sve do danas.

Glazba

Manntra u Tvornici kulture uz podršku Anne Moor

14.10.2016. Ziher.hrFoto: Sanja Matić/Perun.hr

Lice novog petka u zagrebačkoj Tvornici kulture biti će obojano u neobične rock prizvuke. Maglu i hladne oblake svojom glazbom razbit će Manntra i Anna Moor.

Manntra je zagrebačkoj publici dobro znan bend. Bend koji neki nazivaju balkanskim rockom, a neki folk metalom. Nedavno su potpisali ugovor za Menart i u Zagreb dolaze kako bi predstavili svoj novi materijal uz stare hitove poput Kiša, Mornar, Vila, Horizont i druge. Bez obzira na to koju im žanrovsku etiketu prišili, ovaj bend nije slušatelje ostavljao ravnodušnima.

Anna Moor ne postoji u knjizi rođenih, već se rađa kao individualno ime kroz koncept ‘Lutak’ kao vizualno i emotivno biće. Svojim debitantskim glazbeno – vizualnim projektom stvara intiman odnos s publikom, gradeći priču kroz iskustva i sjećanja iz nedaleke prošlosti. Kroz neobičnu fuziju žanrova i poseban instrumentalni prizvuk za koji su uz Annu Moor zaslužni glazbenici Marin i Helena Hraščanec, Anna prenosi dijelom nostalgičnu i toplu, a dijelom kontrastnu mračnu i hladnu atmosferu.

Cijena ulaznice u pretprodaji iznosi 20 kuna, a na dan koncerta biti će 30 kuna.

Komentari