Istaknuto
20.01.2017.

Osvrnemo li se na prethodnu izložbenu 2016. godinu, možemo biti prilično zadovoljni. U našoj metropoli imali smo priliku vidjeti izložbe najrazličitijeg karaktera i opsega koje su uključivale značajna umjetnička imena i vrlo dobro osmišljene kustoske koncepcije. Sudeći prema dosad objavljenom rasporedu najvećih zagrebačkih muzeja, očekuje nas vrlo uzbudljiva izlagačka sezona i u 2017. godini.

18.01.2017.

Sinoć je u Galeriji Prsten otvorena izložba slavnog njemačkog umjetnika Antona Högera pod nazivom ”Ravnoteža”. Höger je pripadnik bečke škole fantastičnog realizma koja je prepoznatljiva po nestvarnim, sanjarskim motivima u raskošnome stilu manirizma, razrađenoj tehnici starih talijanskih i nizozemskih majstora. Ovom prilikom umjetnik izlaže svojih četrdesetak radova nastalih od 2003. godine pa sve do danas.

Glazba

Močvara i Metalsound Music predstavljaju: Kayo Dot

23.08.2016. Ziher.hrFoto: Press

U Zagreb se u petak, 26. kolovoza ponovo vraća jedan od najoriginalnijih i najavangardnijih bendova našeg doba. Kayo Dot je kultno ime za sve one koje vole “čudnu” i “uvrnutu” glazbu. Predvođeni genijalnim Toby Driverom (ex Maudlin of the WellSecret Chiefs 3) već godinama fasciniraju glazbene sladokusce spajajući sve, pa naizgled i nespojive, glazbene pravce. Od gothic/dark wavea preko free jazz improvizacija do prog experimental doom metala i avantgardnog black metala, Kayo Dot superiorno iznova dokazuju i pokazuju svoju glazbenu genijalnost i inovativnost, konstantno istražujući bezgraničnost glazbe.

Tijekom godina albume su im objavljivali kultni izdavači poput Hydra Head ((Today is the Day, Cave in, Jesu, Coalesce, Botch, Knut, Cult of Luna, Isis, Pelican, Merzbow,…) i Tzadik kultnog John Zorna, a u Zagreb dolaze na krilima upravo objavljenog albuma “Plastic House On Base Of Sky” koji je sudeći po prvim kritikama još jedno u nizu njihovih sjajnih izdanja.

Zbog svega nabrojenog, ljubitelji drugačije i zahtjevne glazbe, teško su mogli zamisliti bolji kraj ljeta od Kayo Dot koncerta u Močvari.

Komentari