Knjige

Neil Gaiman i interaktivni “kalendar priča”

Vrijeme čitanja: < 1 minuta
Foto: www.facebook.com/neilgaiman
Foto: www.facebook.com/neilgaiman

U jeku novih interaktivnih tehnologija i društvenih mreža, čini se kako i književnost polako poprima novu formu. Barem ako je suditi po “interaktivnom” književnom projektu engleskog pisca Neila Gaimana, koji nastaje u neposrednoj suradnji s čitateljima.

“A Calendar of Tales” upravo je to što mu naslov govori – kalendar priča, za svaki mjesec po jedna. Ali ono što je posebno oko svake jest način na koji su nastale. Neil je u toku od 12 sati svoje fanove na Twitteru upitao 12 pitanja poput “Zašto je Siječanj opasan?” ili “Koja je najčudnija stvar koja vam se dogodila u veljači?”, čiji su odgovori poslužili kao inspiracija za seriju kratkih priča. Gaimanov projekt još uvijek nije gotov, jer se sada, ponovno od samih čitatelja, traže ilustracije za svaku priču koje će završiti u finalnoj verziji “A Calendar of Tales”.

Projekt je nastao pod pokroviteljstvom BlackBerryjeve medijske kampanje “Keep Moving”, u kojoj osim Neila, surađuju Alicia Keys i Robert Rodrigez.Promotivni trik BlackBerrya ili vrlo kreativna idea, izgleda da reklame ipak mogu poslužiti u svrhu umjetnosti.

Be social

Komentari