Istaknuto
21.04.2017.

U Galeriji Klovićevi dvori trenutno je, uz Izazove moderne i retrospektivu Željka Senečića, postavljena i samostalna izložba All you need is luck Nikoline Ivezić. Radi se o jednoj od najprepoznatljivijih suvremenih slikarica (pogotovo za češće posjetioce Kluba na zagrebačkom Filozofskom, Limba ili kafića Boja) koja je razvila autentičan umjetnički izraz, stvorivši tako već poznate tzv. slikoreljefe ili piktoplastike, odnosno slike koje izlaze izvan svojih okvira u prostor.

21.04.2017.

U novoj seriji intervjua okupljenim pod nazivom "Let's jazz" predstavit ćemo novu hrvatsku jazz scenu. Njen prvi predstavnik je pijanist Zvjezdan Ružić.

Vizart

“Orašar – najljepša božićna bajka” donosi svu raskoš baleta u Muzej za umjetnost i obrt

10.11.2016. Katarina JukićFoto: Press/Muzej za umjetnost i obrt

Kao dio bogatog adventskog programa Zagreba, Muzej za umjetnost i obrt 27. studenoga otvara izložbu Orašar – najljepša božićna bajka. Ovog Božića, do 26. veljače 2017. kada se izložba zatvara, zavirite iza kulisa najpoznatije baletne priče. Muzej nudi atraktivnu nadopunu priče koja će se odvijati s druge strane trga, na daskama HNK.

Ova jedinstvena izložba posjetiteljima pruža bajkovit pogled izbliza na scenografiju i kostime vodećih europskih kazališnih kuća. Materijali za praizvedbu 1892. iz Sankt Peterburga, raskošni kostimi iz milanskog Teatro alla Scala, uključujući i kostim ujaka Drosselmeyera kojeg je nosio Rudolf Nurejev, kostimi iz Državnog baleta u Berlinu, privatne kolekcije Yuresha i HNK u Zagrebu, uz vrhunsku scenografiju, dočarat će magičnost atmosfere svake izvedbe ovog planetarno popularnog baleta.

Foto: Muzej za umjetnost i obrt

Foto: Press/Muzej za umjetnost i obrt

Uz ovo, u muzeju će biti izložen i velik broj lutaka orašara iz privatnih kolekcija. Ono što će se najmlađima također svidjeti je drvena kućica u atriju muzeja, bogat program kreativnih likovnih radionica, kao i dječja modna revija. Za nešto starije, muzej još nudi stručna vodstva i predavanja o povijesti hrvatskog baleta i kazališnoj kostimografiji.

Komentari