Istaknuto
19.10.2017.

Večeras se u Francuskom paviljonu otvara izložba međunarodno priznate multimedijalne umjetnice OKO, povodom čega smo ukratko popričali s autoricom.

11.10.2017.

Boris Svrtan, ravnatelj kazališta Gavella, otkrio nam je planove za izgradnju nove kazališne dvorane u koju će se smjestiti novopokrenuta Scena 121, a prokomentirali smo i ovogodišnje Gavelline večeri, novu Gavellinu sezonu te sve veći broj mladih glumaca i redatelja koji surađuju s Gavellom.

Glazba

Parov Stelar uspješno započeo “The Burning Spider” turneju

01.02.2017. Ziher.hrFoto: Christine Miess

Prepoznatljivost i kvalitetu svoga rada najbolje je dokazati kroz ljubav obožavatelja, a Parov Stelaru ih ne nedostaje. Gotovo 12.500 austrijskih fanova podržalo je svog lokalnog heroja, te je uz veselje i ples započela „The Burning Spider“ turneja u rasprodanoj bečkoj Stadhalle dvorani. Svjetskom turnejom Stelar najavljuje novi album, a bend će putovati od Australije i Novog Zelanda sve do najvećih europskih festivala i velikih koncerata od Londona i Pariza do Berlina i Zagreba.

Nastup je u potpunosti redizajniran i uključuje pjesme s novog albuma „The Burning Spider“ kao što su Grandpa’s Groove, Mama Talkin’ i Cuba Libre. Očekujte spoj Muddy Waters i Lightnin’ Hopkins bluesa s prepoznatljivim Parov Stelar zvukom, ogoljene akustične interludije i reinterpretaciju Stelarovog klasika Nosferatu. Naravno, neizostavni će biti i hitovi poput All Night i Booty Swing.

Samo dva tjedna nakon zagrebačkog nastupa zakazanog za 7. travnja, Parov Stelar će objaviti album „The Burning Spider“ koji promovira na ovoj istoimenoj turneji.

Jedna od najpoznatijih Parov Stelarovih skladbi, Booty Swing, dobila je još jedno, hvale vrijedno priznanje. Pjesma je uključena u dodjelu Oscara kao glazbena podloga foršpana za višestruko nominirani film “Florence Foster Jenkins”  s Meryl Streep i Hugh Grantom u glavnim ulogama.

Ulaznice potražite u sustavu Eventima, Dirty Old Shopu (Tratinska 18), DallasMusic Shopu Rijeka i Dallas Recordsu (Zagreb, Paromlinska 49/1).

Komentari