Istaknuto
20.01.2017.

Osvrnemo li se na prethodnu izložbenu 2016. godinu, možemo biti prilično zadovoljni. U našoj metropoli imali smo priliku vidjeti izložbe najrazličitijeg karaktera i opsega koje su uključivale značajna umjetnička imena i vrlo dobro osmišljene kustoske koncepcije. Sudeći prema dosad objavljenom rasporedu najvećih zagrebačkih muzeja, očekuje nas vrlo uzbudljiva izlagačka sezona i u 2017. godini.

18.01.2017.

Sinoć je u Galeriji Prsten otvorena izložba slavnog njemačkog umjetnika Antona Högera pod nazivom ”Ravnoteža”. Höger je pripadnik bečke škole fantastičnog realizma koja je prepoznatljiva po nestvarnim, sanjarskim motivima u raskošnome stilu manirizma, razrađenoj tehnici starih talijanskih i nizozemskih majstora. Ovom prilikom umjetnik izlaže svojih četrdesetak radova nastalih od 2003. godine pa sve do danas.

Nagrade

Poklanjamo knjigu Što nas ne ubije!

20.10.2015. Ziher.hrFoto: fraktura.hr

U suradnji s Frakturom, Ziher vam poklanja knjigu Što nas ne ubije. Zgrabite knjigu i pročitajte ju na vrijeme, taman da sudjelujete u Ziherovom book clubu. Sve što trebate je u komentare na našoj Facebook stranici upisati svoje ime i prezime te objavu podijeliti na svom profilu. Pazite da objavu stavite na javno. Dobitnika objavljujemo u srijedu!

Recenzija – Što nas ne ubije: Je li David Lagercrantz zbilja bio ‘idiotski izbor’?

Što nas ne ubije u Frakturinom izdanju u Hrvatskoj, donosi nam u suštini dvije priče: prva je o bezobraznim špijunažama američkih tajnih službi, a druga o Lisbethinoj prošlosti koja je i dalje uspješno progoni. Imamo sve likove koje obožavamo, zanimljivu priču o ubojstvu švedskog znanstvenika čiji je sin novootkriveni savant – genijalac sa sposobnošću matematički točnog crtanja, a ne zaostali klinac, spletkarenja američke Vlade i u sve to su upetljani privatni demoni Lisbeth Salander. Recept savršen za uspjeh, a miriši na nedovoljno kuhani grah. Uzalud Lagercrantzu usvajanje radnih navika Stiega Larssona i pisanje u noći, tobože jer je i Larsson to činio, kada on nije Larsson.

Komentari