Istaknuto
06.12.2017.

Ganz novi i Dance_Inn festival udružuju snage u fokusu na suvremenu izvedbenu umjetnost i live art. Festival će donijeti dvije premijeri, nekoliko radionica, tribina i rezidencija, a uoči festivala u Zagrebu gostuje Matthias Lilienthal, producent, kustos i ravnatelj Munchner Kammerspiele.

03.12.2017.

Gospođice iz Avignona smatraju se jednim od najvažnijih, ujedno i najkontroverznijih radova u umjetnosti 20. stoljeća. Povjesničari umjetnosti već se desetljećima bave misterioznim pogledima ženskih likova i njihovim revolucionarnim oblikovanjem kojemu su prethodile brojne Picassove skice i prepravke...

Glazba

Poslušajte soundtrack za ‘The Great Gatsby’

03.05.2013. Domagoj Puškarić
Foto: Facebook.com/thegreatgatsbymovie?fref=ts

Foto: Facebook.com/thegreatgatsbymovie?fref=ts

Konačno možemo poslušati soundtrack za film oko kojeg se diže dosta prašine u zadnje vrijeme. Poslušajte pjesme  ovdje.

Opravdano se Mitch Winehouse žalio na Andreov dio u pjesmi “Back To Black”. Dovoljno je bilo pustiti Beyonce da otpjeva sve. Fitzgeraldova rodbina film  smatra lošom adaptacijom knjige, a što li će tek reći kada čuju klupske pjesme kojima basovi pršte.  Slušajući dio soundtracka stjeće se dojam da je proizašao iz Guettine radionice. Lako pamtljive melodije potpomognutom jakim basom i jednim do dva muška ili ženska vokala koja većinom ponavljaju po jednu riječ. Jedino što fali jest Akon da nekoliko puta u visokim tonovima izgovori svoje ime.

Bogu hvala, Zrće/Ibiza pjesme traju samo deset minuta od ukupnih 57 minuta koli je soundtrack. Hipsteri će doći na svoje kada čuju Lanu Del Rey čiji melankolični glas jako pristaje atmosferi filma i vremena u koje je smješten.  Bryan Ferryja i Florence su se pokazali kao odličan izvor. Emeli Sande i njena obrada “Crazy In Love”  sveprisutne Beyonce ispiru gorak okus loše obrade Amyne poznate pjesme.

The xx su ostali dosljedni svom stilu te zajedno s Gotyeom minimalistički i lagano pripremili teren za Jacka Whitea koji ima najmoćniju pjesmu na cijelom soundtracku. Sia zatvara album lijepom pjesmom u stilu Lane Del Rey i Adele.

Očito je Tarantino potaknuo kolege filmaše da koriste suvremenu glazbu za filmove o nekim prošlim vremenima. Redatelj je okupio mnoge današnje zvijezde u filmu tako da će odlazak u kino biti ne samo poslastica za oči već i uši jer ćemo ćuti presjek ponajboljeg iz svijeta glazbe danas. Jedina pjevačica koja bi mogla svojom pojavom i glasom nadjačati i prekinuti monopol obizelji Jay-Z/Beyonce, a nedostaje u popisu izvođača, jest Adele. U tom slučaju bismo dobili filmsko-glazbenu verziju Los Galacticosa…a znamo da oni pak nisu nikad imali uspjeha u svojoj domeni.

 

“$100 Bill” – Jay-Z
“Back To Black” – Beyoncé +Andre 3000
“Bang Bang” – will.i.am
“A Little Party Never Killed Nobody (All We Got)” – Fergie + Q Tip + GoonRock
“Young And Beautiful” – Lana Del Rey
“Love Is The Drug” – Bryan Ferry with The Bryan Ferry Orchestra
“Over The Love” – Florence + The Machine
“Where The Wind Blows” – Coco O. of Quadron
“Crazy In Love” – Emeli Sande and The Bryan Ferry Orchestra
“Together” – The xx
“Heart’s A Mess” – Gotye
“Love Is Blindness” – Jack White
“Into The Past” – Nero
“Kill And Run” – Sia

 

Komentari