Istaknuto
21.04.2017.

U Galeriji Klovićevi dvori trenutno je, uz Izazove moderne i retrospektivu Željka Senečića, postavljena i samostalna izložba All you need is luck Nikoline Ivezić. Radi se o jednoj od najprepoznatljivijih suvremenih slikarica (pogotovo za češće posjetioce Kluba na zagrebačkom Filozofskom, Limba ili kafića Boja) koja je razvila autentičan umjetnički izraz, stvorivši tako već poznate tzv. slikoreljefe ili piktoplastike, odnosno slike koje izlaze izvan svojih okvira u prostor.

21.04.2017.

U novoj seriji intervjua okupljenim pod nazivom "Let's jazz" predstavit ćemo novu hrvatsku jazz scenu. Njen prvi predstavnik je pijanist Zvjezdan Ružić.

Film

Predstavljen identitet 64. Pulskog filmskog festivala

09.03.2017. Ziher.hrFoto: PFF press

U srijedu, 8. ožujka, u foajeu Kina Valli, održana je konferencija za medije povodom predstavljanja vizualnog identiteta 64. Pulskog filmskog festivala. Javnosti se uvodno obratila Nataša Šimunov, voditeljica odjela produkcije ovogodišnjeg Festivala i JU Pula Film Festival, te autori kampanje za 2017. godinu (Studio Sonda d.o.o., Poreč) Sean Poropat i Jelena Fiškuš. Konferenciji je prisustvovao i pročelnik Odjela za kulturu Istarske županije gospodin Vladimir Torbica, direktorica Turističke zajednice Pule Sanja Cinkopan Korotaj, gospodin Igor Škatar, direktor Pulaprometa d.o.o. i ravnateljica Javne ustanove Pula Film Festival, Gordana Restović.

Voditeljica produkcije, Nataša Šimunov pozdravila je sve prisutne te izrazila zadovoljstvo tradicionalnom suradnjom sa Studiom Sonda d.o.o., koja šestu godinu za redom osmišljava vizualni identitet Festivala. Hrvatski Telekom – Partner Festivala, već petnaestu godinu za redom prati i podržava Pulski filmski festival.

Foto: PFF press

Pulski filmski festival i ove godine nastavio je veoma uspješnu dugoročnu suradnju s Pulaprometom. Prva primjena identiteta u javnosti započela je danas, putem informativnih ploča na autobusnim postajama i gradskih autobusa, kojim informacije o Festivalu putuju gradom. – istaknula je Šimunov.

 “Rješenje polazište pronalazi u činjenici da je pulska Arena najveće kino pod zvijezdama u Hrvatskoj i samim time je doživljaj filma i emocija koje on prenosi intenzivniji, obzirom se dijeli s mnogobrojnom publikom, a filmovi gledaju na velikom ekranu. Točnije, ekranu veličine 19,10×8,90 m. Stoga su formati oglasnih površina odabrani kao alat koji korisniku direktno sugerira veličinu filmskog ekrana. U kampanji svaka oglasna površina tako prenosi tek fragment slike i komunicira nam koliko je puta površinu potrebno zamisliti većom kako bi se pojmila cjelovita slika te dostigla snaga i veličina filmskog ekrana u Areni. A što će se dogoditi kada se slika jednom otvori u potpunosti, a to je moguće dakako samo na ekranu u Areni, za to pričekajmo otvorenje samog festivala.” – istaknuli su autori kampanje.

Voditeljica produkcije iskoristila je priliku i pozvala sve goste, medije i publiku na ovogodišnji 64. Pulski filmski festival koji će se održati od 15. do 22. srpnja.

Komentari