27.03.2017.

Kroz iskustvo vođenja različitih radionica za djecu, prvenstveno Froooma, Boris Bakal progovara o radu s djecom, odgojnim i obrazovnim tehnikama i ustanovama te dječjoj perceptivnosti koja nam svima izmiče iz videokruga.

22.03.2017.

Riječ je o jednom od najvažnijih glazbenih pokreta s kraja 20. stoljeća koji je široj publici ostao nepoznat. No, iako je nestao prije no što se jeka njegovih utjecaja mogla jasno ocrtati, on je preživio u filmovima Gregga Arakija i Sofije Coppole te nam se vratio sa svim modnim dodacima iz 90-ih.

Vizart

Prikazi Kristove Muke slavnih majstora

26.03.2016. Jelena Kovačev

Cijeli Veliki tjedan ide ususret vrhuncu kršćanske vjere, blagdanu Uskrsa. Kroz tjedan prolazi se kroz Kristove obilježavajuće životne trenutke. To su teški, ali i mukotrpni trenuci koji rezultiraju sretnim završetkom. Umjetnici od pamtivijeka istražuju patnju i bol na najkreativnije načine, iz njih izvlačeći ljepotu. Dok su neopterećene i vedre ideje najčešće klišeizirane i dosadne, u Muci Krista, Raspeću, Pieti, Bičevanju postoji slojevitost u kojoj se nalazi moralna poruka.

Svi veliki umjetnici te teme istražuju u okviru svojega vremena i primjetna je promjena kolorita, okoline, kompozicije i  tretmana same teme. Tizian i Signorelli tradicionalnije pristupaju temi, uz siromašni kolorit i uobičajene ikonografske sheme. Salvador Dali svoga Krista gleda iz visine i obavija ga metafizičkom atmosferom. Za čiste primarne boje odlučuju se Emil Nolde i Paul Gauguin, kao i Chagall koji ih ipak smiruje  mračnom i snenom pozadinom. Varijacije na temu uvijek postoje i izražavaju vrijeme i karakter umjetnika.