21.05.2017.

Grupa sušačkih gimnazijalaca i njihovih profesora nakon popodnevne smjene već niz godina ostaje u školi i na izbornoj nastavi priprema kazališne predstave. U vremenu kada je teško biti profesor, oni svojim učenicima usađuju ljubav prema kazalištu i time odgajaju, ako ne buduće glumce, onda zasigurno obrazovane i aktivne gledatelje.

18.05.2017.

Tjedan suvremenog plesa je tijekom protekle 34 godine postojanja prezentirao preko 800 renomiranih svjetskih umjetnika te producirao 80-ak premijernih izvedbi domaćih autora, proizvevši tako nekoliko generacija hrvatskih koreografa i plesača.

Vizart

Prikazi Kristove Muke slavnih majstora

26.03.2016. Jelena Kovačev

Cijeli Veliki tjedan ide ususret vrhuncu kršćanske vjere, blagdanu Uskrsa. Kroz tjedan prolazi se kroz Kristove obilježavajuće životne trenutke. To su teški, ali i mukotrpni trenuci koji rezultiraju sretnim završetkom. Umjetnici od pamtivijeka istražuju patnju i bol na najkreativnije načine, iz njih izvlačeći ljepotu. Dok su neopterećene i vedre ideje najčešće klišeizirane i dosadne, u Muci Krista, Raspeću, Pieti, Bičevanju postoji slojevitost u kojoj se nalazi moralna poruka.

Svi veliki umjetnici te teme istražuju u okviru svojega vremena i primjetna je promjena kolorita, okoline, kompozicije i  tretmana same teme. Tizian i Signorelli tradicionalnije pristupaju temi, uz siromašni kolorit i uobičajene ikonografske sheme. Salvador Dali svoga Krista gleda iz visine i obavija ga metafizičkom atmosferom. Za čiste primarne boje odlučuju se Emil Nolde i Paul Gauguin, kao i Chagall koji ih ipak smiruje  mračnom i snenom pozadinom. Varijacije na temu uvijek postoje i izražavaju vrijeme i karakter umjetnika.