13.07.2017.

Osim što Šimek aktivno radi na novim materijalima, publiku će počastiti dvostrukim nastupom na Ferragosto JAM festivalu u Orahovici. Na Izštekanom stageu predstavlja se u solo izdanju, dok će sa svojim matičnim bendom She Loves Pablo nastupiti na glavnoj pozornici kao support metal divovima braći Cavalera, osnivačima čuvene Sepulture. Povodom tih nastupa i novog singla razgovarali s jednim od najboljih vokala hrvatske scene.

09.07.2017.

U skrivenim ambijentima diljem Lijepe naše i ovog nas ljeta čekaju najpoznatiji dramski naslovi, opere i baleti. Provjerite što sve nude Dubrovačke ljetne igre, Splitsko ljeto, Kazalište Ulysses, Riječke ljetne noći, Histrioni i Ljetne noći Teatra Exit.

Vizart

Prikazi Kristove Muke slavnih majstora

26.03.2016. Jelena Kovačev

Cijeli Veliki tjedan ide ususret vrhuncu kršćanske vjere, blagdanu Uskrsa. Kroz tjedan prolazi se kroz Kristove obilježavajuće životne trenutke. To su teški, ali i mukotrpni trenuci koji rezultiraju sretnim završetkom. Umjetnici od pamtivijeka istražuju patnju i bol na najkreativnije načine, iz njih izvlačeći ljepotu. Dok su neopterećene i vedre ideje najčešće klišeizirane i dosadne, u Muci Krista, Raspeću, Pieti, Bičevanju postoji slojevitost u kojoj se nalazi moralna poruka.

Svi veliki umjetnici te teme istražuju u okviru svojega vremena i primjetna je promjena kolorita, okoline, kompozicije i  tretmana same teme. Tizian i Signorelli tradicionalnije pristupaju temi, uz siromašni kolorit i uobičajene ikonografske sheme. Salvador Dali svoga Krista gleda iz visine i obavija ga metafizičkom atmosferom. Za čiste primarne boje odlučuju se Emil Nolde i Paul Gauguin, kao i Chagall koji ih ipak smiruje  mračnom i snenom pozadinom. Varijacije na temu uvijek postoje i izražavaju vrijeme i karakter umjetnika.