20.01.2017.

Osvrnemo li se na prethodnu izložbenu 2016. godinu, možemo biti prilično zadovoljni. U našoj metropoli imali smo priliku vidjeti izložbe najrazličitijeg karaktera i opsega koje su uključivale značajna umjetnička imena i vrlo dobro osmišljene kustoske koncepcije. Sudeći prema dosad objavljenom rasporedu najvećih zagrebačkih muzeja, očekuje nas vrlo uzbudljiva izlagačka sezona i u 2017. godini.

18.01.2017.

Sinoć je u Galeriji Prsten otvorena izložba slavnog njemačkog umjetnika Antona Högera pod nazivom ”Ravnoteža”. Höger je pripadnik bečke škole fantastičnog realizma koja je prepoznatljiva po nestvarnim, sanjarskim motivima u raskošnome stilu manirizma, razrađenoj tehnici starih talijanskih i nizozemskih majstora. Ovom prilikom umjetnik izlaže svojih četrdesetak radova nastalih od 2003. godine pa sve do danas.

Vizart

Prikazi Kristove Muke slavnih majstora

26.03.2016. Jelena Kovačev

Cijeli Veliki tjedan ide ususret vrhuncu kršćanske vjere, blagdanu Uskrsa. Kroz tjedan prolazi se kroz Kristove obilježavajuće životne trenutke. To su teški, ali i mukotrpni trenuci koji rezultiraju sretnim završetkom. Umjetnici od pamtivijeka istražuju patnju i bol na najkreativnije načine, iz njih izvlačeći ljepotu. Dok su neopterećene i vedre ideje najčešće klišeizirane i dosadne, u Muci Krista, Raspeću, Pieti, Bičevanju postoji slojevitost u kojoj se nalazi moralna poruka.

Svi veliki umjetnici te teme istražuju u okviru svojega vremena i primjetna je promjena kolorita, okoline, kompozicije i  tretmana same teme. Tizian i Signorelli tradicionalnije pristupaju temi, uz siromašni kolorit i uobičajene ikonografske sheme. Salvador Dali svoga Krista gleda iz visine i obavija ga metafizičkom atmosferom. Za čiste primarne boje odlučuju se Emil Nolde i Paul Gauguin, kao i Chagall koji ih ipak smiruje  mračnom i snenom pozadinom. Varijacije na temu uvijek postoje i izražavaju vrijeme i karakter umjetnika.