20.06.2018.

Kolektiv emge prošle se godine na 14. Velesajmu kulture bavio pitanjem revitalizacije i prenamjene prostora zagrebačkih kinodvorana, u sklopu čega je nastala izložba "Kino 041 – pogled na prošlost i sadašnjost zagrebačkih kinodvorana". Izložba je ponovno postavljena na ovogodišnjem Design Districtu, što je bio povod za razgovor s Tenom Bakšaj, jednom od članica kolektiva.

14.06.2018.

Folklorni ansambl Ivan Goran Kovačić već 70 godina djeluje u okviru istoimenog studentskog kulturno umjetničkog društva kao jedan od najboljih i najslavnijih hrvatskih folklornih ansambala. Okruglu obljetnicu proslavili su odličnim koncertom u Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu.

Prve kritike nisu naklonjene filmu Only God Forgives?

15.06.2013. Lucija Curavić

Navodno se nakon novinarske projekcije filma Only God Forgives osim pljeska čulo i pokoje dobro staro ‘buu’, a neki novinari su napustili dvoranu prije kraja projekcije. Šteta što ne znamo o čijem se neprofesionalizmu radi, jer takve kritičare ne bi trebalo ni uzimati u obzir. Daleko od toga da postoji mogućnost da je film jednostavno loš, ali pompozno ustajanje pojedinaca usred prikazivanja je iritantno i prilično bespotrebno. U konačnici, kako možeš pisati da je film loš od početka do kraja, ako kraj nisi ni dočekao? Guardian mu daje peticu, ali ga primjerice Variety naziva vježbom u vrhunskoj stilizaciji i minimalnom sadržaju. Spočitavaju mu i pretjerano nasilje za koje ne vide opravdan razlog. Upitan o takvim reakcijama redatelj Nicolas Winding Refn (Drive) reagira prilično smireno, očito siguran u svoj rad i njegovu umjetničku vrijednost i sadržaj. Na ta i ostala zanimljiva pitanja daje još zanimljivije odgovore, podsjećajući pomalo na kolegu Jima Jarmuscha u preciznom komentiranju vlastitog djela. Cijeli intervju donosi Jada Yuan, a možete ga pročitati ovdje.

U videu imate priliku pogledati novi službeni trailer. Film u svjetska kina stiže 19. srpnja, a nedugo nakon moći ćete se iz prve ruke uvjeriti jesu li kritičari bili u pravu. Da ni njihova riječ nije zlatna, dokazuje ”Booed at Cannes”, lista filmova koji na prestižnom filmskom festivalu nisu oduševili. Only God Forgives tako sada društvo pravi kultnom filmu Taxi Driver. Kod potonjeg su se kritičari prešli u koracima, složit ćemo se. Jesu li ponovili pogrešku saznat ćemo na ljeto.

(Visited 62 times, 1 visits today)