Istaknuto
20.01.2017.

Osvrnemo li se na prethodnu izložbenu 2016. godinu, možemo biti prilično zadovoljni. U našoj metropoli imali smo priliku vidjeti izložbe najrazličitijeg karaktera i opsega koje su uključivale značajna umjetnička imena i vrlo dobro osmišljene kustoske koncepcije. Sudeći prema dosad objavljenom rasporedu najvećih zagrebačkih muzeja, očekuje nas vrlo uzbudljiva izlagačka sezona i u 2017. godini.

18.01.2017.

Sinoć je u Galeriji Prsten otvorena izložba slavnog njemačkog umjetnika Antona Högera pod nazivom ”Ravnoteža”. Höger je pripadnik bečke škole fantastičnog realizma koja je prepoznatljiva po nestvarnim, sanjarskim motivima u raskošnome stilu manirizma, razrađenoj tehnici starih talijanskih i nizozemskih majstora. Ovom prilikom umjetnik izlaže svojih četrdesetak radova nastalih od 2003. godine pa sve do danas.

Vizart

Prve podvodne fotografije Pinup djevojaka

17.08.2015. Ana-marija Sever
Foto: tumblr.com

Bruce Mozert američki je fotograf koji se smatra pionirom podvodne fotografije i to zahvaljujući fotografijama iz Silver Springsa na Floridi, koje su bile izrazito popularne početkom i sredinom 20. stoljeća.

Mozert je 1938. godine boravio u Miamiju gdje je fotografirao žensku obuću. Kada je načuo da se u Silver Springsu snima jedan od filmova Johnnyja Weissmullera, odlučio je otputovati u Ocalu, gdje je naposlijetku ostao idućih 45 godina.

Početkom 1940ih izradio je vodootporno kućište za kameru kako bi bio u mogućnosti snimati fotografije u izrazito bistroj vodi Silver Springsa. Inovacija koju su njegove fotografije donijele predstavljala je odličnu reklamu za Silver Springs, a distribucija fotografija pomogla je privući turiste u razdoblju od 1940. do 1970.

Većina njegovih fotografija prikazivala je žene koje su pod vodom obavljale uobičajene radnje koje bi inače obavljale na kopnu – kuhanje, čitanje novina, košnju travnjaka – a te su fotografije i privlačile najviše pažnje.

Neke od najpopularnijih Mozertovih fotografija podvodnih ‘pinup’ djevojaka možete pogledati u našoj galeriji.

Komentari