21.09.2018.

Uoči početka nove kazališne sezone u Satiričkom kazalištu Kerempuh, razgovarali smo s redateljem Bobom Jelčićem o jednoj od najboljih prošlosezonskih predstava, njegovom autorskom projektu "Govori glasnije!".

16.09.2018.

Novi ravnatelj zagrebačke Opere prvi je stranac na tom mjestu od samostalnosti Hrvatske. Otkrio nam je na što će staviti naglasak u svom četverogodišnjem mandatu, ali i za koji nogometni klub navija te što mu je skriveni talent.

Recenzija – “24K Magic” (Bruno Mars): Julio i Gurl okruženi veseljem i ludošću

14.01.2017. Elena JapundžićFoto: "24K Magic" [Cover]

Bruno Mars je američki pjevač i kantautor koji svira više od jednog instrumenta i producira najslušaniju glazbu današnjice. Otkako je rođen na Havajima prije nepune 32 godine uspio je objaviti tri zarazno uspješna studijska albuma i onemogućiti smiren ulazak u dućane svojim hitovima: Grenade i Just The Way You Are. Posljednji uradak “24K Magic” je već osvojio sve top liste i Victoria’s Secret modele istoimenim singlom, a cijeli album je jednom riječju super.

Žene objekti

Ako se ikada osjećate loše i bez energije početak albuma je fantastična dizalica. Glupost, ludost, prostodušnost i super ritam u svom najboljem komercijalnom izdanju. Iako je mlad Bruno Mars nije od jučer. Čovjek je nepobitno talentiran. Nema dosadne sekunde u prvom dijelu izdanja, jedina zamjerka bi bila dosta velika objektivizacija žena, ali čini se da su riječi pjesama toliko jednostavne da nisu samo žene objektivizirane.

Julio i Gurl

Versace On the Floor uvodi suludu seksualnu notu i sporiji ritam. Oni koji se doživljavaju iole ozbiljno vjerojatno će frknuti nosom uz suludi podcjenjivački osmjeh, ali nekako mislim da ozbiljni zaljubljenici u složene ritmove i dubokoumna razmišljanja o životu neće doći u priliku da slušaju ovu seksualnu neugodu na tragu 80-tih godina. Možda je pretjerano telefonski zvati Halle Berry u Calling All My Lovelies, ali to je Bruno Mars, on si smije dopustiti da zvuči kao ostarjeli ljigavac iz tramvaja. I ako možete preći preko činjenice da ne znate tko su mitska bića „Julio“ i „Gurl“ koja se pojavljuju kroz cijelo stvaralaštvo ovog umjetnika, bit ćete sretni. Vrlo.

Album je osvježavajuće brz, s usporavanjem u sredini bez kojeg bi se Bruno Mars činio kao preuživljeni pekinezer koji hopsa po ženskim nogama. Tako da je balans i više nego dobrodošao. Za kraj je možda najbolje citirati samog umjetnika i uzviknuti: „Dance!“

(Visited 97 times, 1 visits today)

0%
1