15.11.2017.

Gorillaz su u sklopu europske turneje na kojoj promoviraju album "Humanz" stigli i do Budimpešte gdje su nas podsjetili zašto toliko volimo njihov zarazni spoj funka, hip hopa, gospela i popa. S novim albumom svoj su glazbeni izričaj proširili i na dance glazbu i house ritmove te parter sportske arene pretvorili u plesni podij.

14.11.2017.

Miki ima novi album koji će promovirati u Tvornici kulture! Na novom albumu repa o nogometu, jazzu i palačinkama, a sličan asortiman pizdarija pronaći ćete i ovom razgovoru. O glumcima, plejmejkerima i stolarima pričali smo šetajući kroz Namu, jer se u njoj, kao i u Mikijevim pjesmama, može naći milijun svega.

Recenzija – “24K Magic” (Bruno Mars): Julio i Gurl okruženi veseljem i ludošću

14.01.2017. Elena JapundžićFoto: "24K Magic" [Cover]

Bruno Mars je američki pjevač i kantautor koji svira više od jednog instrumenta i producira najslušaniju glazbu današnjice. Otkako je rođen na Havajima prije nepune 32 godine uspio je objaviti tri zarazno uspješna studijska albuma i onemogućiti smiren ulazak u dućane svojim hitovima: Grenade i Just The Way You Are. Posljednji uradak “24K Magic” je već osvojio sve top liste i Victoria’s Secret modele istoimenim singlom, a cijeli album je jednom riječju super.

Žene objekti

Ako se ikada osjećate loše i bez energije početak albuma je fantastična dizalica. Glupost, ludost, prostodušnost i super ritam u svom najboljem komercijalnom izdanju. Iako je mlad Bruno Mars nije od jučer. Čovjek je nepobitno talentiran. Nema dosadne sekunde u prvom dijelu izdanja, jedina zamjerka bi bila dosta velika objektivizacija žena, ali čini se da su riječi pjesama toliko jednostavne da nisu samo žene objektivizirane.

Julio i Gurl

Versace On the Floor uvodi suludu seksualnu notu i sporiji ritam. Oni koji se doživljavaju iole ozbiljno vjerojatno će frknuti nosom uz suludi podcjenjivački osmjeh, ali nekako mislim da ozbiljni zaljubljenici u složene ritmove i dubokoumna razmišljanja o životu neće doći u priliku da slušaju ovu seksualnu neugodu na tragu 80-tih godina. Možda je pretjerano telefonski zvati Halle Berry u Calling All My Lovelies, ali to je Bruno Mars, on si smije dopustiti da zvuči kao ostarjeli ljigavac iz tramvaja. I ako možete preći preko činjenice da ne znate tko su mitska bića „Julio“ i „Gurl“ koja se pojavljuju kroz cijelo stvaralaštvo ovog umjetnika, bit ćete sretni. Vrlo.

Album je osvježavajuće brz, s usporavanjem u sredini bez kojeg bi se Bruno Mars činio kao preuživljeni pekinezer koji hopsa po ženskim nogama. Tako da je balans i više nego dobrodošao. Za kraj je možda najbolje citirati samog umjetnika i uzviknuti: „Dance!“

0%
1
2