13.04.2018.

02.04.2018.

Recenzija – “III” (Netsky): Raznovrsna EDM brojalica

18.09.2016. Ivan KošarFoto: facebook.com/netskymusic

Nazivi albuma su: “Netsky”, “2”, “3”. Ili Boris Daenen ima problema s matematikom ili ima fetiš na rimske brojeve. Maštu za glazbu ima, ali za nazive albuma očito nema. Zamišljam samo što bi bilo kad bi imao hiperproduktivnu karijeru štancanja albuma kao recimo Johnny Cash (55 studio albuma), Frank Zappa (62 dok je još bio živ) ili The Rolling Stones (29 studio albuma). Udarna vijest u bližoj budućnosti: “Netsky ima novi album! Zove se XCIX!”

Ok, uozbiljimo se. Od “2” do “3” prošlo je 4 godine. Na svom novom albumu napravio je zanimljiv hibrid drum & bass i pop glazbe. U klasične d&b perkusije ukomponirao je odlične vokale i poletne melodije raznoraznih instrumenata. Fino balansira poletni liquid funk sa stilovima kao što su house, pop i mid tempo. Većina pjesama na albumu ima nekakvu suradnju. Ekskluzivni je korisnik Roland instrumenata sa svojim peteročlanim live bendom. Do sada je Hospital Records imao ekskluzivna prava na njegove uratke, ali ovaj je izdan u gigantu Sony Music. Za razliku od prijašnjih, ovaj mu je malo ozbiljniji i nije orijentiran na klupsku glazbu. Filmski nastavci obično su lošiji od originala – ovaj nastavlja solidnu fabulu.

Četiri, pet – bacam neki epitet

Rio bi bila primjerenija za nedavno održane olimpijske igre u istoimenom gradu. Svakako bolja od one što ju je Guetta napravio. Euforična traka koju vozi trubački sample. Pjesma je rabljena u Need For Speed 2015 video igri. Navodno je i u podlozi u jednom porno filmiću. Tako mi je frend rekao.

Thunder ima već viđenu i provjerenu formulu konstrukcije pjesme. Orkestar violina i srodnih instrumenata daju uvod za moćnu izvedbu koju daje Emeli Sandé. Kao roller coaster koji ide gore-dolje pjesma nudi mahove euforije. Slična joj je i Work It Out, ali tu je klavir u prvom planu. Go 2 u prvom dijelu pruža funky vibracije s lijenim house ritmom i R&B vokalima, a u drugom podivlja u klikasti breakbeat sa sintićima i melodijama u pozadini. Forget What You Look Like gazi u future bass vode, a High Alert gazi u Major Lazer pjesme. Suradnja s Jauz daje produkt u obliku future house trake idealne za puštanje na klupskim događanjima.

Preslušavanjem umjetnika koji su kao hobotnica ugrabili druge žanrove može se čuti sve i svašta. To je kao reality show Storage Wars – nikad ne znaš što ćeš naći. Smatram da je to hrabro i pohvalno jer danas napuniti normalan LP s nečim kvalitetnim u elektroničkom je svijetu teško. Netsky s trojkom to uspijeva dostaviti  u svojim žanrovskim eksperimentima. Dinamička raznovrsnost, više pozornosti na stihopis i dobra produkcija daju solidan materijal. Pitam se samo može li se staviti oklada na novo ime njegovog idućeg albuma?

(Visited 36 times, 1 visits today)

0%
1