16.08.2018.

Iako zadnjih godina nije u naponu snage, Madonna je kroz 35 godina karijere definirala glazbenu scenu kakvu poznajemo danas. Njezin 60. rođendan prilika je da se podsjetimo na veliku karijeru koja je promijenila svijet.

04.08.2018.

O skandaloznoj i pravno upitnoj smjeni Nataše Rajković s mjesta programske voditeljice Kulture SC-a te budućnosti Teatra &TD upitali smo za komentar istaknute, nagrađivane i cijenjene hrvatske kazališne redatelje koji su tijekom karijere djelovali u legendarnom kazalištu u Savskoj 25.

Recenzija – Atoms for Peace: Eklektičnost ‘Amoka’

17.03.2013. Teuta Butuči

Amok je možda trebao biti generalno neshvatljiv i relativno loš “vanity project” supergrupe Atoms for Peace, kao što to često biva kad glazbenici s A-liste odluče raditi eksperimentalu “za po doma”, vodeći se jedino ugađanju vlastitih umjetničkih intuicija. Glazbenici su tada većinom sretni, a publika u blagom šoku i nevjerici. “Bili smo kod Flea u kući. Napili se, igrali biljar i slušali Fela Kutija cijelu noć.“, rekao je Radioheadov frontmen Thom Yorke prošle godine o snimanju materijala za Atoms for Peace.

A meni je uistinu drago što su se Yorke i njegov producent iz Radioheada Nigel Godrich zapili sa Joeyem Waronkerom (bubnjar za Becka i R.E.M) i Maurom Refoscom u Fleaovoj kući. Jer “Amok” je zapravo začuđujuće dobar.

Alum koji često zvuči kao zvučna instalacija suvremene umjetnosti, s povremenom dance-pop estetikom, “Amok” bezbrižno i lagodno “srlja” u vlastitom tempu kroz elemente elektronike, alternativnog rocka, IDM-a, čak glitcha i noisea. Ovo glazbeno “srljanje” upravo je to – ispunjavanje vlastitih umjetničkih potreba sa malo ili nimalo zabrinjavanja kako će sve skupa ispasti.

Atoms for Peace – Default

Započet u namjeri da se Yorkeov elektronički solo album “The Eraser” iz 2006. prilagodi izvođenju uživo, “Amok” je album naizgled minimalističkih pjesama, ispod kojih odjedanput sve pukne i razlije se u divno orkestriranu, punu “masu” glazbeno suprotstavljenih koncepata i ideja poput fatamorgane. Radili su muziku za sebe, ali očito su je napravili misleći na svoju publiku. I nitko ne može tako cviliti kao Thom Yorke kroz autotune, a da to u biti zvuči jako dobro.

Ukratko – uzmite “Amok” u ruke. Ugodno ga je za slušati. Dobro izgleda. Osobito ako naginjete sintetiziranim zvukovima ili vam je pasala Radioheadova “The King od Limbs” faza.

Atoms for Peace – Ingenue

(Visited 49 times, 1 visits today)