13.04.2018.

02.04.2018.

Recenzija – “Dark Country” (don_t go): Intrigirajuća glazbena poslastica vrijedna slušanja

01.05.2016. Anja NežićFoto: Facebook.com/heydontgo

S vremena na vrijeme na domaćoj se sceni pojavi neko novo ime i donese neki novi, jako dobar i zanimljiv zvuk. Upravo je to bio slučaj i s duom nazvanim don_t go. Iza upečatljivog imena kriju se Hrvatica Nina Jukić i Austrijanac Alexander Forstner. S radom su krenuli još 2013. godine, a tek su ove veljače na svome Bandcamp profilu objavili prvi EP. „Dark Country“ snimljen je u bečkom studiju Audio Manufaktur pod palicom Floriana Jaukera, a uz Ninu i Alexandera, producenti su Ksenija Ladić i Matija Vojvodić.

EP na kojemu su se našle četiri vrlo kvalitetne i pažnje vrijedne pjesme otvara Stranger. Već s prvim taktovima postaje vrlo jasno da se materijal za EP pomno priređivao i probirao i da će rijetko tko naći nešto što bi se moglo smatrati suvišnim. Uvodna pjesma omamljuje ugodnom melodijom, a do izražaja odmah dolazi i kristalno čist Ninin vokal. Sanjivo, melankolično, intimno, lirično i nimalo dosadno mogli bi biti prikladni pridjevi koji opisuju ovu pjesmu, ali i cjelokupan dojam koji stvorite nakon što se prepustite uživanju i upijanju EP-a „Dark Country“.

Jedna je od najuočljivijih karakteristika EP-a gradacija. Od prve do posljednje numere raste energičnost, žestina i razigranost, a raste i slušateljeva zainteresiranost za sve ono što Nina glasom, klavirom i sintevima te Alexander gitarom, bubnjevima i elektronikom mogu još ponuditi. U sanjivom raspoloženju Strangera uranjate u psihodelični i melankolični zvuk naslovne pjesme EP-a, Dark Country. I tako uljuljani u vlastite snove i sjetu, odjednom se počnete lagano ljuljuškati jer melodija donosi neki plesni beat kao garanciju da vam ovakva glazba neće dosaditi.

Na prvo me slušanje Home podsjetila na Irenu Žilić i prvo što sam pomislila bilo je pa koliko je prekrasno što ima još puno neotkrivenih Irena Žilić koje nas tek trebaju oduševiti svojim nenametljivim a upečatljivim govornim aparatima. Spoj zanimljivog teksta, zanimljive melodije i jako kvalitetne produkcije ne može rezultirati ni s čim drugim osim četiri minute uživanja koliko traje i pjesma. Slično je i s posljednjim brojem na EP-u, Saturn Return. Ne znam je li se Saturn doista vratio i hoće li se/može li se ikada, ali s popriličnom sigurnošću tvrdim da se vratio neki novi zvuk, nova ideja, a prije svega novi glazbeni projekt imena don_t go kojemu treba posvetiti pažnju.

Duo pjeva na engleskom, miješa razne stilove i žanrove, a sve to na nastupima uživo realizira uz pomoć loopera. Zvuče svjetski, promišljeno, nenabacano, a upravo je to vjerojatno i razlog da EP broji svega četiri pjesme. Materijal je profiltriran, detaljno probran i sad još samo čeka da ga otkrije šira masa publike ili barem ona koja uživa u radu Bitipatibi, Sare Renar, Irene Žilić i sličnih izvođača. Dobrodošao don_t go i molim vas, don’t go!

(Visited 183 times, 1 visits today)

0%
1