07.01.2019.

Vrijeme čitanja: 4 minute Zašto je važno biti član jedne ili više sekcija KSET-a detaljnije možete pročitati u knjizi, a mi smo za vas pripremili 9 zanimljivosti koje se kriju na stranicama punim bisera i zanimljivosti te brojnim fotografijama koje nas tjeraju da poželimo da smo živjeli u vrijeme naših roditelja, ali i da sami stvaramo svoje uspomene u KSET-u.

03.01.2019.

Vrijeme čitanja: 7 minute Za početak 2019. godine prisjetit ćemo se domaćih albuma koji su po mišljenju glazbene redakcije obilježili godinu iza nas.

Recenzija – “Falling Into Place” (Rebelution): Početak ljeta uz pozitivne vibre

22.07.2016. Ivan KošarFoto: facebook.com/rebelution

Prvi puta kada sam čuo Rebelution uvjeti su bili idealni. Predivna ljetna noć na šljunčanoj plaži, zezanje s ekipicom uz gitaru, pivo se hladilo u prijenosnom frižideru i nigdje oko nas nikoga pa smo si dali oduška u pjevanju. Frend je uzeo pauzu od sviranja da se malo relaksira i s mobitela je počeo puštati pjesme. Kada sam čuo kakvu dobru fonoteku ima, pitao sam ga koji je to bend. I tada sam čuo za Rebelution. Roots reggae bend iz sunčane Kalifornije izdalo je nedavno svoj šesti studijski album naziva “Falling Into Place”. Nastavili su svoju tradiciju izdavanja albuma svake dvije godine od svog prvog iz 2007. Širenje dobrih pozitivnih vibracija, ljubavi prema voljenima i ljubavi prema hortikulturalnim proizvodima glavna im je tematika. Kao u svakom dobrom reggae rock bendu, tematika i glazba uvijek su usko povezane. Razvili su svoj izričaj od starijih albuma, ali su ostali u korijenima i pri isprobanoj formuli uspjeha. Ono što me i dalje bode u uho prevelika je koncentracija autotunea na vokalu. Na ovom albumu nema je toliko koliko na prošlim, ali čuju se neprirodne oscilacije. Ili je napokon Eric Rachmany počeo bolje pjevati ili su našli producenta koji zna baratati autotuneom. Ako se to ne uzme u obzir, ovo je izvrstan album s dobrim tekstovima i odličnom glazbom.

Album kreće s pjesmom Know It All. Zarazna pjesma s funk prizvukom opisuje da samo moć pozitivnog razmišljanja može poraziti mržnju i negativnost svijeta. Inhale Exhale je anti-prohibicijska pjesma u tipičnoj reggae strukturi. Pretty Lady idealna je za početak nježno i provokativno provedene noći s voljenom osobom. High On Life ujedinjuje u plesnu pjesmu sve što je vezano oko ovog albuma, bilo da je riječ o tekstu, kontekstu ili melodijama iz instrumenata.

Nove kompozicije izašle su u povoljnom razdoblju i s dolaskom najtoplijeg godišnjeg doba. Nadam se da će se ponoviti jedna u nizu od onih čarobnih ljetnih noći pa uz prigodnu atmosferu pustim neku njihovu stvar. Dobar početak ljeta uz kompozicije za sakriti se negdje na plažu u hlad i mozak odmoriti od svakodnevnih problema te s osmjehom na licu otpuhati negativnost.

(Visited 64 times, 1 visits today)

0%
1