13.04.2018.

02.04.2018.

Recenzija – ‘Hairy And Scary’: Pravo malo glazbeno kolinje Angry Cowsa

05.12.2014. Helena Kezerić

Punk cvate unatoč hladnoći, a ako ikoga treba za to okriviti, nježno ćemo pogledati Angry Cowse. Nakon izvrsnog EP-a osječkog Debelog Precjednika pod nazivom „Povijest Bolesti“, štafetna palica je predana zagrebačkim punkerima Pičke Vrište koji su oduševili svojom „Nedovršenom Pričom“. Koprivnički Angry Cowsi nastavljaju u revijalnom tonu odličnosti sa svojim EP-jem „Hairy And Scary“ i pred nas serviraju nepunih 15 minuta farmerskog raja.

Iza imena Angry Cows stoje tri samozatajna momka iz Koprivnice. Dale, Serta i Mara sviraju garažni punk s tekstovima na engleskom jeziku. Momci su zapravo izrazito pristupačni i simpatični, u što ste se mogli uvjeriti i sami ako ste ikad nabasali na njih nakon neke svirke. Poznati su po odličnim live nastupima, koje im karakteriziraju energičnost i izvrsna izvedba. Svježe serviran s farme Angry Cowsa dolazi EP „Hairy And Scary“ i oduševljava odmah u startu. Ništa manje od onoga na što smo već navikli kod naših najdražih punk ‘kravica’. Dečki su poput niske bisera nanizali pet singlova u svojoj maniri. Žestoko i sirovo, kratko i jasno, izrazito zarazno i zabavno.

Krenut ću od prvog singla. Farmers Joy govori o čarima farmerskog života, predivnim pašnjacima, najljepšim grlima stoke, ili pak o tome kako ne valja plakati za prolivenim mlijekom. Osobno mi je najdraži dio cijelog EP-ja i vrlo vjerojatno sam ga poslušala najviše puta ikad. End Of A Show je samo odlična uvertira u Abused, koji cijeli odiše atmosferom osjećaja neke ljenive neodlučnosti. One iste u kojoj se svakodnevno nađemo bezbroj puta, bliska nam je, zato je sama pjesma toliko zarazna. Mean Drunk je iskrena vjeroispovijest pijanog seljaka. Tko nikad nije bio pijan, ne može razumjeti. Dance je tjeskoban izljev emocija koji se dogodio između Franciske i Jureka na zadnjoj vatrogasnoj zabavi. Četrnaest minuta i šezdeset osam sekundi je prošlo u tren oka, silujem repeat.

Pet masnih poslastica u obliku garažnog punka uporno odjekuje hodnicima misli. Pričaju priče o navedenim situacijama i o njima samima nimalo. Kako bilo, jedno je sigurno, a to je da „Hairy And Scary“ nema slabu točku. Jedina stvar zbog koje patim, jest ta da kao ozebla sunce nestrpljivo iščekujem nastup Angry Cowsa u Zagrebu. To su zaista pravi doživljaji i istinska zadovoljstva koja pruža ovaj bend s nedovoljno posvećene pažnje u Lijepoj Našoj.

(Visited 118 times, 1 visits today)

0%
1