21.09.2018.

Uoči početka nove kazališne sezone u Satiričkom kazalištu Kerempuh, razgovarali smo s redateljem Bobom Jelčićem o jednoj od najboljih prošlosezonskih predstava, njegovom autorskom projektu "Govori glasnije!".

16.09.2018.

Novi ravnatelj zagrebačke Opere prvi je stranac na tom mjestu od samostalnosti Hrvatske. Otkrio nam je na što će staviti naglasak u svom četverogodišnjem mandatu, ali i za koji nogometni klub navija te što mu je skriveni talent.

Recenzija – “Hamburg Demonstrations” (Pete Doherty): Nepobitna postojanost vječite Dohertyjeve duše

17.01.2017. Elena JapundžićFoto: "Hamburg Demonstrations" [Cover]

Peter „Pete“ Doherty je engleski muzičar, pjesnik, pisac i umjetnik. Najpoznatiji kao osnivač grupa The Libertines i Babyshambles te bivši dečko Kate Moss. Manje poznat kao izvanredan pjesnik koji je u srednjoj školi osvojio put u Rusiju svojim fantastičnim talentom. Drugim samostalnim studijskim albumom „Hamburg Demonstrations“ nastavlja tamo gdje je stao s izlijevanjem duše u glazbeni prostor.

Albion

Ukoliko ne volite osebujan, pripovjedački vokal koji guta riječi i najveća pozitivna strana mu je iskrenost, nemojte ni pomišljati na slušanje Petera Dohertyja. Svijet se mijenja i kreće prema složenim automatskim ritmovima, ispoliranim produkcijama i vokalima, ali Pete ostaje isti. Nesavladivo iskren i postojan, neposredan i frfljav s vječitom vjerom u izmišljeni svijet Albion.

Gilmore girls

Pjesme na albumu su inspirirane magičnim svjetovima i pune Peterovih tvorenica za koje vam treba poznavanje goleme količine pojmova kao da gledate Gilmore Girls. Doherty ima glas polupijane spodobe koja vas gleda molećivim očima iz obližnjeg jarka i koji će sve to ponoviti i sutra, a u gostovanju Suzie Martin na pjesmi Birdcage i više je nego jasno da Peterove pjesme (iako je ovu napisala Amy Winehouse) može pjevati samo i isključivo on sam. Drugi vokali zvuče kao pretenciozne utvare. Također, samo gospodin Doherty može staviti dvije verzije iste pjesme I Don’t Love Anyone (but You’re Not Just Anyone) u sredinu albuma s razmakom od deset minuta bez da se pitate „Tko je ovaj glupan?!“

F U Johann

Negativna strana, kao i na svim Peterovim albumima do sada, je što skuplja pjesme koje je snimio u raznim oblicima i aranžmanima tijekom godina i ukoliko ste iole pratili njegovo stvaralaštvo činit će vam se da ste sve to već čuli i malo ćete se osjećati prevareni, a zbog njegove nonšalantne naravi možda ćete čak i posumnjati u ekskluzivno autorstvo samog izvođača. Međutim, da je konvencionalan ne bi snimao različite verzije istih stihova i vrtio ih u studiju kroz godine, nego bi čuvao ideje u glavi i objavljivao albume. Ali nije to Dohertyjev stil. On je i dalje osoba koja si može priuštiti deranje na stanovitog Johanna usred A Spy In the House of Love (Demo vocals) (glavno da je napisao „demo vocals“), a ne treba ni napominjati da je početak same pjesme snimka tipkanja na pisaćem stroju dok se u pozadini jasno čuje zvuk primljene poruke na mobitel.

Sve što se moglo očekivati od novog albuma velikog pjesnika i samo-uništavatelja Petera Dohertyja je prisutno, pa čak i usna harmonika na Oily Boker. Nema tu nekih iznenađenja i inovacija, ali je cijeli album jako zabavan i maštovit u sitnicama. Pete i dalje uspijeva naježiti iskrenom i tužnom romantikom.

(Visited 48 times, 1 visits today)

0%
1