20.01.2017.

Osvrnemo li se na prethodnu izložbenu 2016. godinu, možemo biti prilično zadovoljni. U našoj metropoli imali smo priliku vidjeti izložbe najrazličitijeg karaktera i opsega koje su uključivale značajna umjetnička imena i vrlo dobro osmišljene kustoske koncepcije. Sudeći prema dosad objavljenom rasporedu najvećih zagrebačkih muzeja, očekuje nas vrlo uzbudljiva izlagačka sezona i u 2017. godini.

18.01.2017.

Sinoć je u Galeriji Prsten otvorena izložba slavnog njemačkog umjetnika Antona Högera pod nazivom ”Ravnoteža”. Höger je pripadnik bečke škole fantastičnog realizma koja je prepoznatljiva po nestvarnim, sanjarskim motivima u raskošnome stilu manirizma, razrađenoj tehnici starih talijanskih i nizozemskih majstora. Ovom prilikom umjetnik izlaže svojih četrdesetak radova nastalih od 2003. godine pa sve do danas.

Recenzija – “Honey” (Katy B): Medeni slavuj iz Peckhama

04.07.2016. Ivan KošarFoto: cover

U Katy B sam zaljubljen još od njenih samih početaka karijere. Ono što mi je predivno je njen soprano vokalni spektar i snalaženje u više žanrova. Za razliku od njenih mnogobrojnih kolegica, ona se u 2016. godini ne razodijeva u svojim spotovima već stavlja fokus na svoj glas. Nadam se da neće pasti na trendove u budućnosti. Album “Honey” estetski je orijentiran na zvučnike diskoteka i stilski je njen do sad najraznovrsniji album. Uspješno implementira svoj nježni i milozvučni glas u drum and bass, grime, disco, house, r&b i mid tempo pjesme koje te tjeraju na ritmično gibanje.

Široj masi postala je poznatija hitom Turn the Music Louder. Svaki put kad slučajno okrenem komercijalne radio kanale u autu ta pjesma je puštena. Dance hit koji je poskočio krajem prošle godine na prvo mjesto UK Singles Chart ljestvice. Super zvijezde Major Lazer i Craig David surađuju na pjesmi Who Am I. Na prvu sam mislio da bi to mogla biti neka garage ili dancehall bomba, ali kad sam je čuo malo me razočarala. Nije loša stvar, ali s obzirom na imena entuzijazam mi je brzo splasnuo. Zato mi je So Far Away opravdala očekivanja i imena. Wilkinson i Stamina MC složili su euforični drum and bass s festivalskim synthom. I Wanna Be me vratilo u one dane kada je house glazba bila sinonim za plesnu glazbu i kad je house bio kvalitetan. Honey joj je možda i najbolja pjesma na albumu – neo soul i stari r&b isprepleten s njenom senzualnom vokalnom izvedbom. Na prve taktove i njeno baršunasto pjevanje počeo sam se topiti. Usuđujem se staviti ovu stvar u rang s Erykah Badu hitovima i načinom na koji me dovodi u ekstazu. U maniri soulfull klasika ovu pjesmu stavljam za podlogu i na svoju plajlistu kada želim nešto lijepo, lagano, sneno, puteno, zaljubljeno, diskretno i konkretno.

Katy B je ovim materijalom ostala jednom nogom u underground sferi. Nije pala na trendove obnaženosti i na standarde EDM pjesmuljaka. Electro pop prezentira sa svojim snažnim glasovnim mogućnostima. Izvrstan polivalentan album na kojem je svaka pjesma drugog žanra pa svatko može naći nešto što mu odgovara. S obzirom da je Katy B stanovnica londonskog kvarta Peckham vrlo lako si mogu zamisliti kako Del Boy lifra iz svog furgona njen CD dok Rodney gleda hoće li im prodaju pokvariti žbir.

0%
1
2