Recenzija – Kišobrani vam neće pomoći jer Kiša metaka je u gradu

Kiša metaka predstavlja kvartovski crew koji broji pet članova Krešo Bengalka, Papi Para, Vojko V, Vuk Oreb, Kid Rađa. Ime crewa spominjalo se i na albumu Dječaka, „Drama“ u pjesmi Krek kuća  na kojoj Krešo Bengalka u svojem lajnu spominje  istu: ”Strogo poslovno, kiša metaka s dječacima. Ljuske od oraha razbijamo s očnim kapcima.” Njihov prvi grupni album kojeg su odlučili podjeliti s bengerskim glavama je „Kiša metaka“. Album sadrži 12 pjesama, koje predstavljaju kvartovsku tvrdu spiku pretočenu u album.

Prošle godine izbacili su spot za pjesmu Konan koja je bila svojevrsna  najava za cijeli album. Uz nju su također objavili spot koji je sastavljen od kadrova mimohoda Oružanih snaga za vrijeme Franje Tuđmana. Spot i pjesma su ostvarile određenu harmoniju i od strane publike je bila jako dobro prihvaćena. Tvrda najava albuma sve bengere je zainteresirala i ostavila prikovane uz YouTube kanale u isčekivanju cjelokupnog albuma.

Pjesme koje su pravi kvartovski reprizent su Mejaši i Komua.  Opisivanje stanja uma u području Mejaša je tematika koja Kreši Bengalki nije predstavljala problem u trganju rima. Muzička pozadina je rad Vojka V, a njihovo ostvarivanje pjesme možemo nazvati muzičkom bombom. No, nisu stali tu, „Komuna“ je također djelo istog dvojca s potporom Tuta Kamona na trubi i Đele na refrenu. Stvar tvrda kao orah, koja sadrži priču o odlasku u španjolsku komunu, koja je ispričana na do sad neispričan način.

Swag iznad svaga je pjesma  na kojoj su Kid Rađa, Papi Para, Krešo Bengalka, Vuk Oreb. Ime pjesme kao i refren su klasično ruganje SWAG pokretu, ljudima koji tu riječ ozbiljno shvačaju,a takvih je i previše kod nas.

Dolazimo do pjesme Pazar na kojoj su Krešo Bengalka, Vojko V, Tuta Kamon. Dečki su ubacili u pazar šemu te su onima koji pazara nisu vidjeli napokon vizualizirali kako to uistinu izgleda na licu mjesta.

Pjesma Daj pare upakirana u trap beat, a na stvari su Krešo Bengalka i Papi Para. Na početku pjesme dečki su ukomponirali jednu od niza bajnih izjava Željka Kreuma koji se izvrsno uklopio u sam kontekst pjesme.

Svi beatovi su djelo  vještih ruku Vojka V, koji je inače član grupe Dječaci, a u ulozi beat makera se jako dobro snašao, što potvrđuje  sam album. Ovaj album je nešto tvrdo, kvartovski, bomba koja je odjeknula daleko i zaljuljala sve bengerske glave. Dečki su na albumu ponudili kvalitetne trake koje je publika prepoznala, a na njima su pokazali od skila u vlajskom njemačkom, preko pazar šeme pa sve do tvrdog rapa.