20.03.2019.

Vrijeme čitanja: 2 minute U rubrici Nova glazba ponovno smo izdvojili najzanimljivije aktualne singlove ovog tjedna, a vi glasanjem odaberite svog favorita.

18.03.2019.

Vrijeme čitanja: 7 minute Po završetku svakog mjeseca primit ćemo se posla i skupit ćemo nedavno izašle albume koje smo slušali na jedno mjesto. U veljači su nam kroz player prolazili Šumovi protiv Valova, Paul The Walrus, Stephany Stefan, Crvi, Akademija, Die Zoone, S kim ja radim i Kojoti.

Recenzija: Šuplji grad – mjesto gdje čudnovatost spava

31.12.2014. Petra ČečVrijeme čitanja: 2 minute

Ransom Riggs nova je zvijezda na nebu mladih uspješnih (i zgodnih) pisaca. Odgojen uz niz priča o duhovima i britanskih komedija usredotočio se na pisanje priča o čudnovatoj djeci. Njegov ulazak u svijet pisaca obilježen je velikim uspjehom prvog od „čudnovatih“ romana: Dom gospođice Peregrine za čudnovatu djecu u kojem smo upoznali glavnog junaka, Jacoba Portmana, jednog sasvim običnog dječaka. Ili se tako samo činilo na početku. Jacob u potrazi za tajnom smrti svojeg djeda otkriva otok prepun neobičnih stanovnika: djece s čudnovatim sposobnostima. Niz događaja odvodi ih u pustolovine koje se nastavljaju u posljednjem nastavku Šupljem gradu. Bježeći od nevolja, Jacob i prijatelji kreću se prema Londonu u kojem vlada rat i razaranja. Susreti s praznoduhovima, ratnim neprilikama, nevjerojatnim životinjama, vremenskim petljama i telepatijom – sve su to detalji koji će vam postati puno jasniji ukoliko odlučite zaboraviti uobičajen svijet iz korica ovih romana.

Posebnost knjiga definitivno su i prekrasna izdanja na debelom papiru obogaćena mnoštvom fotografija koje Riggs skuplja i pronalazi na buvljacima ili među arhivima skupljača fotografija koji su ih ustupili za potrebe knjiga. Sve fotografije su autentične, starinske i tek ih je nekoliko prošlo suvremenu, digitalnu obradu pa spojene s čarobnom pričom uistinu stvaraju jedan drugačiji, jedinstven i fantastičan mali svijet.

(Visited 527 times, 2 visits today)

0%
1