22.04.2018.

Iza imena Tyger Lamb stoji zagrebačka četvorka čiji je prvijenac "Born Into This" na putu. Album još nije vani, no mnoga vrata već su im otvorena. Upoznajte se s njima dok su još polu-anonimni i nepoznati, prije koncerta 3. svibnja u Vintage Industrial Baru.

13.04.2018.

Recenzija: Šuplji grad – mjesto gdje čudnovatost spava

31.12.2014. Petra Čeč

Ransom Riggs nova je zvijezda na nebu mladih uspješnih (i zgodnih) pisaca. Odgojen uz niz priča o duhovima i britanskih komedija usredotočio se na pisanje priča o čudnovatoj djeci. Njegov ulazak u svijet pisaca obilježen je velikim uspjehom prvog od „čudnovatih“ romana: Dom gospođice Peregrine za čudnovatu djecu u kojem smo upoznali glavnog junaka, Jacoba Portmana, jednog sasvim običnog dječaka. Ili se tako samo činilo na početku. Jacob u potrazi za tajnom smrti svojeg djeda otkriva otok prepun neobičnih stanovnika: djece s čudnovatim sposobnostima. Niz događaja odvodi ih u pustolovine koje se nastavljaju u posljednjem nastavku Šupljem gradu. Bježeći od nevolja, Jacob i prijatelji kreću se prema Londonu u kojem vlada rat i razaranja. Susreti s praznoduhovima, ratnim neprilikama, nevjerojatnim životinjama, vremenskim petljama i telepatijom – sve su to detalji koji će vam postati puno jasniji ukoliko odlučite zaboraviti uobičajen svijet iz korica ovih romana.

Posebnost knjiga definitivno su i prekrasna izdanja na debelom papiru obogaćena mnoštvom fotografija koje Riggs skuplja i pronalazi na buvljacima ili među arhivima skupljača fotografija koji su ih ustupili za potrebe knjiga. Sve fotografije su autentične, starinske i tek ih je nekoliko prošlo suvremenu, digitalnu obradu pa spojene s čarobnom pričom uistinu stvaraju jedan drugačiji, jedinstven i fantastičan mali svijet.

(Visited 486 times, 1 visits today)

0%
1