16.08.2018.

Iako zadnjih godina nije u naponu snage, Madonna je kroz 35 godina karijere definirala glazbenu scenu kakvu poznajemo danas. Njezin 60. rođendan prilika je da se podsjetimo na veliku karijeru koja je promijenila svijet.

04.08.2018.

O skandaloznoj i pravno upitnoj smjeni Nataše Rajković s mjesta programske voditeljice Kulture SC-a te budućnosti Teatra &TD upitali smo za komentar istaknute, nagrađivane i cijenjene hrvatske kazališne redatelje koji su tijekom karijere djelovali u legendarnom kazalištu u Savskoj 25.

Recenzija: Šuplji grad – mjesto gdje čudnovatost spava

31.12.2014. Petra Čeč

Ransom Riggs nova je zvijezda na nebu mladih uspješnih (i zgodnih) pisaca. Odgojen uz niz priča o duhovima i britanskih komedija usredotočio se na pisanje priča o čudnovatoj djeci. Njegov ulazak u svijet pisaca obilježen je velikim uspjehom prvog od „čudnovatih“ romana: Dom gospođice Peregrine za čudnovatu djecu u kojem smo upoznali glavnog junaka, Jacoba Portmana, jednog sasvim običnog dječaka. Ili se tako samo činilo na početku. Jacob u potrazi za tajnom smrti svojeg djeda otkriva otok prepun neobičnih stanovnika: djece s čudnovatim sposobnostima. Niz događaja odvodi ih u pustolovine koje se nastavljaju u posljednjem nastavku Šupljem gradu. Bježeći od nevolja, Jacob i prijatelji kreću se prema Londonu u kojem vlada rat i razaranja. Susreti s praznoduhovima, ratnim neprilikama, nevjerojatnim životinjama, vremenskim petljama i telepatijom – sve su to detalji koji će vam postati puno jasniji ukoliko odlučite zaboraviti uobičajen svijet iz korica ovih romana.

Posebnost knjiga definitivno su i prekrasna izdanja na debelom papiru obogaćena mnoštvom fotografija koje Riggs skuplja i pronalazi na buvljacima ili među arhivima skupljača fotografija koji su ih ustupili za potrebe knjiga. Sve fotografije su autentične, starinske i tek ih je nekoliko prošlo suvremenu, digitalnu obradu pa spojene s čarobnom pričom uistinu stvaraju jedan drugačiji, jedinstven i fantastičan mali svijet.

(Visited 503 times, 1 visits today)

0%
1