Izvještaj – Terraneo Reunion Party: Zbogom ljetni festivali

more

Nakon što smo zatvorili ljeto s tri fantastična festivala u Istri, došlo je vrijeme da se prebacimo na surovu glazbenu realnost koju nam donosi hladnije godišnje doba. Još uvijek pod utjecajem koje su nam ostavili ponajbolji svjetski izvođači, izuzetno nam se teško pomiriti s činjenicom da je gotovo razdoblje u kojemu smo svaki dan imali priliku uživati u glazbi svjetske razine, iako ne treba zaboraviti na odličnu nadolazeću koncertnu sezonu. Nema više slatkih briga i dogovora kojeg ćemo izvođača poslušati, već smo prisiljeni na kompromise.

No po našem povratku u Zagreb, jedna svijetla točkica pruža utjehu od postljetne depresije uz nama dragi Chew The Fat i ostalu ekipu. Jedino što nas je konstantno deprimiralo jest promjena ljudi, s glazbeno obrazovanih festivalskih posjetitelja na zagrebačku wanna be alternativu. Stvarnost je takva da većina ljudi uopće ne obilazi ovakve partije radi glazbe, već isključivo radi druženja sa svojom ekipom. Sve pet dok se to radilo u purgeraju od kojega nismo ništa više ni očekivali, ali kada na nekom partiju kontinuirano slušamo žamor hrpe ljudi, doživljaj je ubijen.

Mnogi neće shvatiti na što točno ciljamo, no moramo iskritizirati primitivizam i neukost zagrebačke mladeži koja se voli uzdizati u odnosu na ekipu s Jaruna, dok iskreno smatramo da je razlika između njih veoma mala. Možda smo prekritični budući da nas je učeno festivalsko društvo previše razmazilo.

Da više ne tupimo o kvaliteti klijentele, ono što se mora priznati i čestitati organizatorima subotnjeg partija je kvantiteta. Doista ne pamtimo kada se zadnji put okupio toliki broj ljudi za čisto lokalnu ekipu bez jačih pojačanja na lineupu. Red koji se u jednom trenutku stvorio pred ulazom, blago rečeno, bio je stravičan, ali u dobrom smislu. Doduše, možda se mogao smanjiti bržim radom na blagajni, no usprkos tome bilo je lijepo vidjeti posjećenost u tolikom broju.

red
Red ipo!

Nakon ulaska u Mali pogon, odmah nas je zabljesnula slika iz Purgeraja. Ćakula i pijuckanje pivice uz blago zibanje na mix pjesama od rnb-a, hip hopa, popa pa sve do rocka te indieja, što nam je čak i pobudilo lijepa sjećanja na stari klub, iako instiktivno smo se uplašili da se takva previše chill atmosfera ne prenese na veći podij gdje je ipak trebalo biti nešto žešće.

Na kraju se ispostavilo da smo nažalost bili u pravu i da je strah bio opravdan. Ipak, s jedne strane draže nam je vidjeti prepun veliki pogon makar nekakvih ljudi nego poluprazan kakav zna biti.

rulja
Chill na dnb?

Budući da o glazbi u malom pogonu nemamo previše pametovati (solidno odrađen posao za “komercijalnu indie” ekipu bez previše originalnosti u setu, osim Denna M-a koji nas je znao iznenaditi pokojom stvari),  fokusirat ćemo se na ono što se odvijalo u Velikom pogonu.

Tamo nas je dočekao Trap, žanr novijeg datuma koji mnogima ne sjeda najbolje, ali osobno nam se sviđa inovativnost koje nedostaje na sceni, a CTF ekipa je među prvima kod nas počela nuditi taj novi zvuk i to ne samo  Bauuera i njegov Harlem Shake. Stoga, iako nismo posebni fanovi tog fejk gengsta/swag zvuka kojeg prati mnoštvo ljudi koji pokušavaju twerkati, pritom radeći to lošije od Miley Cyrus, uvijek smo otvoreni prema svim žanrovima.

tone
MayaVanya i Tone Tuoro

Prve na stageu su bile cure iz Novog Zelanda, MayaVanya, koje su uz pomoć MC-a Tone Tuora zagrijale publiku za kasnije nastupe DMT-a i Yesha. Nažalost, osim mlađahne opijene publike koja nas je znala na momente iziritirati svojom agresivnošću na koju nismo navikli na ovakvim eventima, postojala je još jedna stvar koja nas je mučila cijelu noć. To je zvuk, s kojim očito nešto nije bilo u redu. Kasnije smo saznali da su originalni soundsystem rentali pa su bili prisiljeni nabavljati sekundarni koji se nije baš pokazao u najboljem svijetlu.

Zbog toga je poprilično pjesama potpuno upropašteno, jer umjesto vrhunca kada bi trebao biti čisti drop, često se događala distorzija zvuka, što je kod većine ljudi proteklo nezamijećeno, ali oni koji znaju te trake bili su itekako svjesni da taj iskrivljeni dio nikako ne pripada pjesmi, te da očit nisu bile posrijedi greške DJ-a. Tako se, zbog lošijeg ozvučenja koje nam je kvarilo raspoloženje, nismo mogli u potpunosti uživjeti u nastupe. Premda stvari koje su puštale cure i DMT uopće nisu bile loše, dapače izbor traka lijepo je pratio tijek večeri, zvučnici su nas ubijali.

twerk
Twerk Twerk Twerk

Nakon njih, pozornicu je preuzela glava Chew The Fat-a – Yesh. On nas je podsjetio da su oni primarno drum n bass ekipa u našim srcima i da koliko god vole novi trap zvuk, drambica im najbolje leži. Doduše, nije to onaj old school dnb čiji smo veliki fanovi, već jump up koji je ipak nešto komercijalni. Unatoč tome CTF se razvio na tom žanru, a uvijek je lijepo svjedočiti nečijoj dosljednosti. Jedina mala zamjerka nam je što bismo voljeli čuti više novijih tek nedavno objavljenih stvari. Takvih je bilo nekoliko,  jer rijetko koji doživljaj je tako dobar kao trenutno zaljubljivanje u novu stvar koju čujemo.

Kako smo već rekli cijenimo posebnost, a pjesma s kojom je Yesh završio nastup zasigurno se ne čuje prečesto na ovakvim partijima. Riječ je o Mati Miši Kovaču, legendi koja uvijek dobro sjedne, pa tako i za kraj ove večeri.

Da ne duljimo, ovaj event pokazao se kao pun pogodak, vjerojatno zbog imena Terranea u najavi i kombinacije CTF-a, MayaVanye, Take Me Outa, Kultivatora, Mixtapea i Denna M-a, stoga svaka čast svima koji su sudjelovali u organizaciji. S obzirom koliko je teško privući toliki broj ljudi, pa čak i ako nismo ljubitelji miješane  klijentele itekako smo svjesni da je ovo bio veoma uspješan događaj koji se rijetko viđa na našoj sceni.

U dodatku se nadamo da će do sljedećeg partija proraditi fiskalizacija garderobe da bismo imali gdje ostaviti stvari, jer do 31.10, kada bi trebao biti sljedeći CTF party, imat ćemo previše slojeva na sebi da ih sve držimo u rukama.