14.12.2017.

"Star Wars: The Last Jedi" osma je epizoda iz najpopularnije svemirske sage o obitelji Skywalker, ali sve više i nekim novim likovima koji pokušavaju donijeti ravnotežu sili.

06.12.2017.

Ganz novi i Dance_Inn festival udružuju snage u fokusu na suvremenu izvedbenu umjetnost i live art. Festival će donijeti dvije premijeri, nekoliko radionica, tribina i rezidencija, a uoči festivala u Zagrebu gostuje Matthias Lilienthal, producent, kustos i ravnatelj Munchner Kammerspiele.

Vatra priprema prvi akustični koncert u karijeri

22.03.2016. Ziher.hrFoto: press

Svoj su put započeli u jednoj virovitičkoj garaži, da bi kroz 17 godina dugu karijeru posjetili gotovo sve klubove, trgove i dvorane u zemlji. Iza sebe imaju 7 studijskih albuma i ogroman broj pjesama i singlova. Vatra je jedan od iskusnijih i uigranijih koncertnih bendova na sceni, a kilometraža koju su skupili prometnula ih je u suverene osvajače pozornica koji svakim svojim nastupom osvajaju publiku dajući im pritom obilje emicija, tjerajući ih na ples i zborno pjevanje. U listopadu prošle godine održali su koncert karijere u zagrebačkom Domu sportova, a sada su pripremili nešto sasvim novo, kako i priliči bendu koji je oduvijek volio širiti svoje granice.  Ovog puta Vatra je odlučila izaći iz svoje “comfort zone” i publici predstaviti nešto, za njih, sasvim novo. Bend u dosadašnjoj karijeri još nije održao cjelovečernji akustični koncert, a upravo im je to bio izazov i povod da se 29. listopada 2016. nađu na pozornici najpoznatije zagrebačke koncertne dvorane Vatroslav Lisinski. Novi aranžmani, zanimljivi i neočekivani gosti i potpuno akustična Vatra nešto je što će publika u Lisinskom po prvi puta imati prilike čuti i vidjeti.