13.07.2017.

Osim što Šimek aktivno radi na novim materijalima, publiku će počastiti dvostrukim nastupom na Ferragosto JAM festivalu u Orahovici. Na Izštekanom stageu predstavlja se u solo izdanju, dok će sa svojim matičnim bendom She Loves Pablo nastupiti na glavnoj pozornici kao support metal divovima braći Cavalera, osnivačima čuvene Sepulture. Povodom tih nastupa i novog singla razgovarali s jednim od najboljih vokala hrvatske scene.

09.07.2017.

U skrivenim ambijentima diljem Lijepe naše i ovog nas ljeta čekaju najpoznatiji dramski naslovi, opere i baleti. Provjerite što sve nude Dubrovačke ljetne igre, Splitsko ljeto, Kazalište Ulysses, Riječke ljetne noći, Histrioni i Ljetne noći Teatra Exit.

Vatra priprema prvi akustični koncert u karijeri

22.03.2016. Ziher.hrFoto: press

Svoj su put započeli u jednoj virovitičkoj garaži, da bi kroz 17 godina dugu karijeru posjetili gotovo sve klubove, trgove i dvorane u zemlji. Iza sebe imaju 7 studijskih albuma i ogroman broj pjesama i singlova. Vatra je jedan od iskusnijih i uigranijih koncertnih bendova na sceni, a kilometraža koju su skupili prometnula ih je u suverene osvajače pozornica koji svakim svojim nastupom osvajaju publiku dajući im pritom obilje emicija, tjerajući ih na ples i zborno pjevanje. U listopadu prošle godine održali su koncert karijere u zagrebačkom Domu sportova, a sada su pripremili nešto sasvim novo, kako i priliči bendu koji je oduvijek volio širiti svoje granice.  Ovog puta Vatra je odlučila izaći iz svoje “comfort zone” i publici predstaviti nešto, za njih, sasvim novo. Bend u dosadašnjoj karijeri još nije održao cjelovečernji akustični koncert, a upravo im je to bio izazov i povod da se 29. listopada 2016. nađu na pozornici najpoznatije zagrebačke koncertne dvorane Vatroslav Lisinski. Novi aranžmani, zanimljivi i neočekivani gosti i potpuno akustična Vatra nešto je što će publika u Lisinskom po prvi puta imati prilike čuti i vidjeti.