20.01.2017.

Osvrnemo li se na prethodnu izložbenu 2016. godinu, možemo biti prilično zadovoljni. U našoj metropoli imali smo priliku vidjeti izložbe najrazličitijeg karaktera i opsega koje su uključivale značajna umjetnička imena i vrlo dobro osmišljene kustoske koncepcije. Sudeći prema dosad objavljenom rasporedu najvećih zagrebačkih muzeja, očekuje nas vrlo uzbudljiva izlagačka sezona i u 2017. godini.

18.01.2017.

Sinoć je u Galeriji Prsten otvorena izložba slavnog njemačkog umjetnika Antona Högera pod nazivom ”Ravnoteža”. Höger je pripadnik bečke škole fantastičnog realizma koja je prepoznatljiva po nestvarnim, sanjarskim motivima u raskošnome stilu manirizma, razrađenoj tehnici starih talijanskih i nizozemskih majstora. Ovom prilikom umjetnik izlaže svojih četrdesetak radova nastalih od 2003. godine pa sve do danas.

Vatra priprema prvi akustični koncert u karijeri

22.03.2016. Ziher.hrFoto: press

Svoj su put započeli u jednoj virovitičkoj garaži, da bi kroz 17 godina dugu karijeru posjetili gotovo sve klubove, trgove i dvorane u zemlji. Iza sebe imaju 7 studijskih albuma i ogroman broj pjesama i singlova. Vatra je jedan od iskusnijih i uigranijih koncertnih bendova na sceni, a kilometraža koju su skupili prometnula ih je u suverene osvajače pozornica koji svakim svojim nastupom osvajaju publiku dajući im pritom obilje emicija, tjerajući ih na ples i zborno pjevanje. U listopadu prošle godine održali su koncert karijere u zagrebačkom Domu sportova, a sada su pripremili nešto sasvim novo, kako i priliči bendu koji je oduvijek volio širiti svoje granice.  Ovog puta Vatra je odlučila izaći iz svoje “comfort zone” i publici predstaviti nešto, za njih, sasvim novo. Bend u dosadašnjoj karijeri još nije održao cjelovečernji akustični koncert, a upravo im je to bio izazov i povod da se 29. listopada 2016. nađu na pozornici najpoznatije zagrebačke koncertne dvorane Vatroslav Lisinski. Novi aranžmani, zanimljivi i neočekivani gosti i potpuno akustična Vatra nešto je što će publika u Lisinskom po prvi puta imati prilike čuti i vidjeti.