20.02.2019.

Vrijeme čitanja: 1 minuta U rubrici Nova glazba ponovno smo izdvojili najzanimljivije aktualne singlove ovog tjedna, a vi odaberite svog favorita.

06.02.2019.

Vrijeme čitanja: 8 minute Napokon smo prestali krivo pisati datume na dokumentima, šarati te osmice i s prvim točno zapisanim u 2019., jednom za svagda smo se pozdravili s prethodnom - 2018. Bila je, podsjetit ćemo vas, u najmanju ruku histerična, shizofrena i - vrlo plodonosna.

Vatra priprema prvi akustični koncert u karijeri

22.03.2016. Ziher.hrFoto: press
Vrijeme čitanja: 1 minuta

Svoj su put započeli u jednoj virovitičkoj garaži, da bi kroz 17 godina dugu karijeru posjetili gotovo sve klubove, trgove i dvorane u zemlji. Iza sebe imaju 7 studijskih albuma i ogroman broj pjesama i singlova. Vatra je jedan od iskusnijih i uigranijih koncertnih bendova na sceni, a kilometraža koju su skupili prometnula ih je u suverene osvajače pozornica koji svakim svojim nastupom osvajaju publiku dajući im pritom obilje emicija, tjerajući ih na ples i zborno pjevanje. U listopadu prošle godine održali su koncert karijere u zagrebačkom Domu sportova, a sada su pripremili nešto sasvim novo, kako i priliči bendu koji je oduvijek volio širiti svoje granice.  Ovog puta Vatra je odlučila izaći iz svoje “comfort zone” i publici predstaviti nešto, za njih, sasvim novo. Bend u dosadašnjoj karijeri još nije održao cjelovečernji akustični koncert, a upravo im je to bio izazov i povod da se 29. listopada 2016. nađu na pozornici najpoznatije zagrebačke koncertne dvorane Vatroslav Lisinski. Novi aranžmani, zanimljivi i neočekivani gosti i potpuno akustična Vatra nešto je što će publika u Lisinskom po prvi puta imati prilike čuti i vidjeti.

(Visited 51 times, 1 visits today)