13.04.2018.

02.04.2018.

Recenzija – „Žurkadelik“ (Dementronomes) : Ritam kao imperativ

08.06.2016. Vlatka SemenčićDementronomes

Debitantski album višebrojnog zagrebačkog benda ugledao je svjetlo dana (Studio Jura, Kramasonik studio). Osnovani 2011. godine Dementronomes su čekali i dočekali prvijenac koji, iako je snimljen u Hrvatskoj, zvuči svjetski.

„Žurkadelik“ je glazbeno ostvarenje vrijedno spomena i slušanja jer je besprijekorno odsviran i otpjevan. Poklonici funka, soula i jazza nikako neće ostati razočarani, kao niti oni koji jednostavno vole dobru glazbu. Opremljeni, kako sami kažu, s više veličina saksofona i ponešto nepredvidivih trombona uz gitare, bubanj, klavijature i vokal uspijevaju prenijeti energiju koja prodire ravno u bilo čiji centar za feelgood. Slušajući album dobiva se dojam kako su sve pjesme izvedene s tolikom ležernošću, kao da je svim članovima benda urođeno baviti se baš ovom vrstom glazbe. Možda im zato sedam dana u tjednu nije dovoljno pa su si izmislili još jedan i dali mu pjesmu Četvrtorak. Priznanje njihovoj kvaliteti dolazi i u obliku suradnje sa ženom za sva vremena, Zdenkom Kovačiček,  koja se pridružila Nikolini Kovačević u pjesmi Mali crni brat. Dvije fantastične vokalistice u ovom duetu izmjenjuju niske, teške i hrapave tonove s onim najlakšima i najvišima bez imalo muke. Garantiram da ćete se naježiti. A ako se kojim slučajem to ne dogodi, nemate dušu.

Nepogrešiv osjećaj za ritam i ljubav prema onome što rade drže ovu skupinu na okupu. Proizvođači groovea nosioci su nasljeđa legendarnih gradova poput Memphisa, Nashvillea i New Orleansa te su ga (uz dodatak Zagreba) pretočili u „Žurkadelik“. Ako je jedina zamjerka albumu kratko trajanje, onda je misija apsolutno ispunjena!

(Visited 500 times, 1 visits today)

0%
1