Istaknuto
01.12.2016.

Cijela naša povijest satkana je na slučajnosti i poticajima vremena u kojem smo se našli. Bez ikakvog problema mogu zamisliti situaciju u kojem nas je umjesto rock manije prije 40 ili 30 godina pokosila neka druga „zarazna bolest“.

28.11.2016.

Izložba se dokazala kao kompleksan narativ jer je od izrazite kulturne važnosti za povijest kazališta, glazbe, kostimografije i baleta. Otvorenjem ove izložbe MUO se ucrtao na umjetničku kartu svijeta kao prvak u cjelokupnoj prezentaciji Orašara, remek-djela klasičnog baleta.

Vizart

Karol Radziszewski u MSU: Rezidencijalni boravak u sklopu programa “Performing the Museum”

24.10.2016. Ziher.hrFoto: Facebook/ Queer Archives Institute

Muzej suvremene umjetnosti u Zagrebu u utorak, 25. listopada, od 11 do 18 sati ugošćuje poljskog umjetnika Karola Radziszewskog i njegove suradnike koji će predstaviti svoje istraživanje i aktivnosti Queer Archives Instituta kroz svojevrsnu pop-up intervenciju u privremenom uredu stalnog postava Muzeja. Publici će također tijekom predavanja biti prezentirana završna faza pripreme posebnog izdanja časopisa DIK fagazine posvećenog upravo zbirkama i povijesti Muzeja suvremene umjetnosti.

Interdisciplinarni umjetnik Karol Radziszewski poznat je po svom radu u kojem istražuje odbačene, zanemarene i one manje dominantne diskurse u povijesti umjetnosti. Na taj se način posvećuje pričama koje se smatraju uvredljivima ili pak manje važnima, kao što su queer umjetnost i seksualnost. Osim što se bavio određenim dijelovima zbirki Muzeja suvremene umjetnosti, Radziszewski se tijekom svojeg boravka u Zagrebu bavio i povijesnim događajima i ličnostima koji su doprinijeli nastajanju jedne neispričane povijesti LGBT kulture i povijesti u kojoj se sijeku institucionalna i izvaninstitucionalna povijest umjetnosti.

Privremeni boravak Karola Radziszewskog u MSU dio je programa “Performing the Museum”, organiziran u suradnji s Queer Zagreb sezonom. Sufinanciraju ga Europska Unija kroz program Kreativna Europa i Ministarstvo kulture RH.

Komentari