13.07.2017.

Osim što Šimek aktivno radi na novim materijalima, publiku će počastiti dvostrukim nastupom na Ferragosto JAM festivalu u Orahovici. Na Izštekanom stageu predstavlja se u solo izdanju, dok će sa svojim matičnim bendom She Loves Pablo nastupiti na glavnoj pozornici kao support metal divovima braći Cavalera, osnivačima čuvene Sepulture. Povodom tih nastupa i novog singla razgovarali s jednim od najboljih vokala hrvatske scene.

09.07.2017.

U skrivenim ambijentima diljem Lijepe naše i ovog nas ljeta čekaju najpoznatiji dramski naslovi, opere i baleti. Provjerite što sve nude Dubrovačke ljetne igre, Splitsko ljeto, Kazalište Ulysses, Riječke ljetne noći, Histrioni i Ljetne noći Teatra Exit.

Splitski filmski festival: Otvorene prijave za radionicu ‘Anatomija filmske kritike’

19.08.2015. Ziher.hrFoto: www.facebook.com/SplitFilmFestival

Od 13. do 16. rujna u sklopu 20. Splitskog filmskog festivala bit će održana radionica pod nazivom Anatomija filmske kritike, koju će voditi diplomirani komparatisti književnosti i članovi uredništva filmskog časopisa Filmonaut, Valentina Lisak i Danijel Brlas. Ovisno o dogovoru s voditeljima, pojedini segmenti radionice bit će upriličeni u Gradskoj knjižnici Marka Marulića, Kinoteci Zlatna vrata i Kinu Karaman.

Radionica se temelji na analizi filmskog jezika, odnosno samom filmu kao umjetničkom djelu, koja kao svoju metodu postavlja dijalog s filmskim djelom putem njegovih vlastitih izražajnih sredstava. Za kvalitetnu analizu filma potrebno je obratiti pozornost na njegovu strukturu, kao i na poruke sadržane u planu, rakursu, pokretu kamere, montažnom prijelazu ili običnom pozadinskom šumu.

Cilj radionice je osposobiti polaznike za samostalno i argumentirano promišljanje o filmu uz korištenje osnovnih pojmova filmskog jezika. Polaznici će pratiti festivalski program te pisati analize odabranih naslova koje će biti objavljene na stranicama Festivala, dok će tri najbolje analize biti objavljene u Hrvatskom filmskom ljetopisu.

Svi zainteresirani mogu se prijaviti do 10. rujna 2015. putem obrasca na web stranici Festivala.