Istaknuto
19.10.2017.

Večeras se u Francuskom paviljonu otvara izložba međunarodno priznate multimedijalne umjetnice OKO, povodom čega smo ukratko popričali s autoricom.

11.10.2017.

Boris Svrtan, ravnatelj kazališta Gavella, otkrio nam je planove za izgradnju nove kazališne dvorane u koju će se smjestiti novopokrenuta Scena 121, a prokomentirali smo i ovogodišnje Gavelline večeri, novu Gavellinu sezonu te sve veći broj mladih glumaca i redatelja koji surađuju s Gavellom.

Izvedbene umjetnosti

“Svršimo s Božjim sudom part one” u Tvornici

24.03.2013. Vid Ćosić
Foto: PR

Foto: PR

Glumica Senka Bulić odlučila je spojiti tekstove jednog od najzanimljivijih autora u kazalištu, Antonina Artauda, i time je zajedno s Tomislavom Ćurkovićem stvorila koncert- predstavu- instalaciju ”Svršimo s Božjim sudom part one”. Riječ je o koprodukciji Kazališta Hotel Bulić i Tvornice kulture.

Tekstovi su toliko subverzivni da je svojevremeno direktor radija odlučio emisiju skinuti s radija. Dio tog opusa bila je i poema ”Kazalište okrutnosti” koja se odnosi na autorove manifestne tekstove iz 1932. i 1933. godine. Artaud donosi kazalište krvi, tijela, genezu stvaranja i želju za dubokom fizičkom promjenom. Njegova mašta kroz tragično viđenje svijeta inspirirala je ljude poput Allena Ginsberga, Richarda Foremana, Sama Sheparda i Jima Morrisona koji su prepoznali Artaudovu aktualnost koja je autentična i danas. Senka Bulić prolazi taj tekst kroz tijelo kao izvođač, kroz glas, zvukove, glazbu i vizualne instalacije. U suradnji sa vizualnim umjetnikom i glazbenikom Tomislavom Ćurkovićem i kostimografom Oliverom Jularićem koncept predstave je baziran na instalaciji scene, glasa i vizualnog. U Artaudov materijal ulazimo dekonstrukcijom slike Joan of Arc (1865- John Everett Millais).

Predstava će biti izvedena u Tvornici kulture 25. ožujka s početkom u 20 sati. Do sada je gostovala na festivalima ”Zadar snova”, ”Perforacije” u Dubrovniku, te ”Desire Central Station” u Subotici.

Cijena ulaznice je 50 kn, a mogu se kupiti u Tvornici kulture.

Komentari