11.10.2017.

Boris Svrtan, ravnatelj kazališta Gavella, otkrio nam je planove za izgradnju nove kazališne dvorane u koju će se smjestiti novopokrenuta Scena 121, a prokomentirali smo i ovogodišnje Gavelline večeri, novu Gavellinu sezonu te sve veći broj mladih glumaca i redatelja koji surađuju s Gavellom.

08.10.2017.

Zadnja tri mjeseca 2017. godine očekuje nas veliki broj raznolikih glazbenih sadržaja, od premijernog koncerta kultnog islandskog sastava Sigur Ros u Domu sportova do novih sezona popularnih programa kao što su MIMO, ZEZ, Good Vibrations, Začarana Močvara i drugi.

Vizart

The Paris Review: 60 mu je godina tek!

31.03.2013. Sunčana Bošnjak Brkić

George Plimpton, Harold L. Humes, i Peter Matthiessen zajedno su 1953. godine osnovali The Paris Review, kultni časopis koji je proslavio pisce poput  Ernesta Hemingwaya. Osim što časopis donosi izuzetne književne tekstove, na njemu su tijekom godina radili i brojni likovni umjetnici, pa je tako šezdesetu obljetnicu časopis odlučio proslaviti uz retrospektivu na najbolje naslovnice svojih izdanja. Na naslovnici trenutnog, specijalnog rođendanskog izdanja, nalazi se lice jednog od osnivača, Plimptona, koji je do svoje smrti 2003. ostao godine urednik TPR-a.

William Styron je u prvom izdanju TPR-a napisao: “Dragi čitatelju, TPR se nada da će uspjeti obuhvatiti sav kreativni rad – od fikcije ka poeziji – pri tome ne isključujući kritiku, ali sa ciljem da ju ipak zbaci s dominantnog mjesta koje drži u mnogim literarnim časopisima, i da ju stavi tamo gdje pripada- na kraj knjige…” Tako su urednici časopisa pronašli novi način književne kritike –  samokritiku, kroz rubriku zvanu Pisac na poslu, u kojoj su bili intervjuirani mnogi poznati pisci poput Faulknera i Nabokova.