Istaknuto
20.01.2017.

Osvrnemo li se na prethodnu izložbenu 2016. godinu, možemo biti prilično zadovoljni. U našoj metropoli imali smo priliku vidjeti izložbe najrazličitijeg karaktera i opsega koje su uključivale značajna umjetnička imena i vrlo dobro osmišljene kustoske koncepcije. Sudeći prema dosad objavljenom rasporedu najvećih zagrebačkih muzeja, očekuje nas vrlo uzbudljiva izlagačka sezona i u 2017. godini.

18.01.2017.

Sinoć je u Galeriji Prsten otvorena izložba slavnog njemačkog umjetnika Antona Högera pod nazivom ”Ravnoteža”. Höger je pripadnik bečke škole fantastičnog realizma koja je prepoznatljiva po nestvarnim, sanjarskim motivima u raskošnome stilu manirizma, razrađenoj tehnici starih talijanskih i nizozemskih majstora. Ovom prilikom umjetnik izlaže svojih četrdesetak radova nastalih od 2003. godine pa sve do danas.

Vizart

U Berlinu predstavljeni kipovi Assangea, Snowdena i Manninga

03.05.2015. Pavle BončaFoto: Twitter/ Haceeb

Berlinski Alexanderplatz – dobro poznati topos iz tradicije njemačke književne avangarde koji je ostao upisan u iskustvu dvadesetog stoljeća kao mjesto u kojem uvijek ima mjesta za odbjegle, sumnjive i marginalizirane, postao je “privremeno boravište” portretnih skulptura zviždača Chelsea Manninga, Juliana Assangea i Edwarda Snowdena.

Ovi moderni Prometeji su po riječima svojeg tvorca, Davidea Dormina “glasnici istine” na koju se danas prečesto zaboravlja. Kipovi su izrađeni od bakra, a ravnotežu održavaju na tri stolice s  pomalo ukočenim izrazom lica (kao da im još samo nedostaje omča oko vrata). “Ponuđena” je i četvrta stolica koja lukavo ostaje prazna, iščekujući da netko od nas stupi na njezinu površinu.

Skulpture pod nazivom “Imaš li što za reći?” predstavljene su javnosti u petak pod patronatom njemačke političke ljevice koja u navedenim ličnostima vidi istinske junake u borbi protiv masovnog nadzora i narušavanja privatnosti građana. One će potom krenuti na procesiju kroz ostale gradove Njemačke uz težnju da probude svijest stanovništva o opasnostima koje život u 21. stoljeću nameće.

Komentari