Istaknuto
07.01.2019.

Vrijeme čitanja: 4 minute Zašto je važno biti član jedne ili više sekcija KSET-a detaljnije možete pročitati u knjizi, a mi smo za vas pripremili 9 zanimljivosti koje se kriju na stranicama punim bisera i zanimljivosti te brojnim fotografijama koje nas tjeraju da poželimo da smo živjeli u vrijeme naših roditelja, ali i da sami stvaramo svoje uspomene u KSET-u.

03.01.2019.

Vrijeme čitanja: 7 minute Za početak 2019. godine prisjetit ćemo se domaćih albuma koji su po mišljenju glazbene redakcije obilježili godinu iza nas.

Vizart

Umjetnost u službi samopouzdanja

30.05.2013. Andrea ĆorićVrijeme čitanja: 1 minuta
Foro: youtube.com/screenshot

Foro: youtube.com/screenshot

Kozmetički brend Dove otprije je poznat po marketinškim kampanjama koje promoviraju stvarnu žensku ljepotu, a novim projektom idu i korak dalje te nam predstavljaju video koji ostavlja tako snažan dojam da ga je teško ne nazvati umjetnošću. Dove je za ovaj projekt okupio skupinu od nekoliko žena kojima je rečeno da se upoznaju s nekim iz grupe koja radi na projektu. Gil Zamora forenzički je crtač koji je  dobio poseban zadatak: slušati žene kako opisuju same sebe i prema tome ih portetirati. Drugi korak bilo je portretiranje tih istih istih žena, ali slušajući opise nekog drugog iz skupine s kojim su se zbližile. Na kraju, svakoj ženi pokazana su oba crteža. Ako su točni podaci do kojih je došad Dove, samo 4% žena smatra se lijepima, a ovaj video govori u prilog tome. No, najbolje da pogledate sami.

(Visited 58 times, 1 visits today)

Komentari